Diskuze k článku Recenze: Cloverfield Paradox

Tohle nemelo daleko k televiznim ceckum tim, jak spatne to bylo natoceny
675328
2 -1
Mě to jako hororová komedie náhodou docela bavilo. Vždycky jsem čekal co z toho zase vypadne :D. Líp jako horor z vesmírný stanice ovšem fungoval Life. Z blízký budoucnosti potom ještě Europa Report.
674359
Mě to jako hororová komedie náhodou docela bavilo. Vždycky jsem čekal co z toho zase vypadne *:D*. Líp jako horor z vesmírný stanice ovšem fungoval Life. Z blízký budoucnosti potom ještě Europa Report.
1 0
Celej film absolutně nedává smysl. Kdyby se to nesnažili naroubovat na Cloverfield, tak by v tom možná nějaká logika byla, ale i tam si myslím, že by to byl odpad. V Paramountu asi věděli, že mají v ruce nepoužitelnej brak, kterej by v kinech jistě propadl. Takže ho zkusili střelit Netflixu. Ten souhlasil, ale jen pod podmínkou, že se to musí skloubit s Cloverfieldem, jinak nekoupí. Takže v Paramountu dali hlavy dohromady a spočítali si, že sice nevydělají, ale ani neprodělají a vnikl naprostej shit.

Ještě navíc musím zmínit rasovou agitku, která je v tomhle filmu do očí bijící. Ameriku a Velkou Británii zastupují černoši, oba hrdinové-klaďasové. Záporáky naopak představují běloši z Ruska (náš vesmír) a Německa (další vesmír), pak se tu objeví ještě další záporák, tentokrát ten hlavní a ten je z Itálie a je (tramtadadá) taky běloch. Jižní polokouli zastupuje člen z Brazilie, který tam dělá lékaře, ale sám se bojí rozkuchat jednu mrtvolu. takže rychle přiskočí snaživá asiata z Číny. No prostě multikulti maglajz z 21. století. :D
674351
Celej film absolutně nedává smysl. Kdyby se to nesnažili naroubovat na Cloverfield, tak by v tom možná nějaká logika byla, ale i tam si myslím, že by to byl odpad. V Paramountu asi věděli, že mají v ruce nepoužitelnej brak, kterej by v kinech jistě propadl. Takže ho zkusili střelit Netflixu. Ten souhlasil, ale jen pod podmínkou, že se to musí skloubit s Cloverfieldem, jinak nekoupí. Takže v Paramountu dali hlavy dohromady a spočítali si, že sice nevydělají, ale ani neprodělají a vnikl naprostej shit. Ještě navíc musím zmínit rasovou agitku, která je v tomhle filmu do očí bijící. Ameriku a Velkou Británii zastupují černoši, oba hrdinové-klaďasové. Záporáky naopak představují běloši z Ruska (náš vesmír) a Německa (další vesmír), pak se tu objeví ještě další záporák, tentokrát ten hlavní a ten je z Itálie a je (tramtadadá) taky běloch. Jižní polokouli zastupuje člen z Brazilie, který tam dělá lékaře, ale sám se bojí rozkuchat jednu mrtvolu. takže rychle přiskočí snaživá asiata z Číny. No prostě multikulti maglajz z 21. století. *:D*
1 -1
S ortelem musím bohužel souhlasit, je to tentokrát divná a splacana nuda.... Na rychlo spojeny se sérii Cloverfield!
674070
1 0
Tu je inak clanok, ktory vysvetluje, akym sposobom by mohli byt vsetky  Cloverfieldy prepojene v dosledku udalosti z "trojky".
674004
Tu je inak [url=https://screenrant.com/cloverfield-movies-timeline-connections-shared-universe/]clanok[/url], ktory vysvetluje, akym sposobom by mohli byt vsetky  Cloverfieldy prepojene v dosledku udalosti z "trojky".
0 -1
Na jedno pozretie ako prekvapivy darcek od Netflixu ok, ale po velkych ocakavaniach prameniacich ako zo samotnej zapletky/prostredia, tak z kvalit 10 Cloverfield Lane celkovo sklamanie. Do urciteho momentu, kym sa nevykrystalizovalo, akym smerom to chcu scenaristi, resp. skor produkujuci J.J., viest ma to bavilo. Vsetko to mysteriozno a WTF momenty typu ruka sa ale velmi rychlo ukazalo byt len samoucelnym mlzenim, ktore ma iba chvilkovo zakryt banalnost a predvidatelnost dalsieho deja.

Scenaristicke odbocky na Zemi, ktore posobili dojmom, ze neboli sucastou povodneho scenara, ale vznikli a dost mozno aj boli natocene az dodatocne s cielom budovat cloverfieldovsky vesmir, sa v konecnom dosledku tiez ukazali byt uplne zbytocne, nefunkcne a nikam neveduce. Samotny incident na vesmirnej stanici a sprievodna omacka z ust vedca v TV z pohladu prepajania celej serie ako-tak funguje, jedna sa vsak o znacne kostrbate a nedotiahnute spojivo, a to najma vo vztahu k "Ulici".

Bud to mali este doladit (co vraj aj J.J. chcel, ale kvoli praci na Epizode IX si na to nenasiel cas, pricom novemu sefovi Paramountu medzitym dosla trpezlivost), k comu titulny "cloverfieldovsky paradox" poskytoval siroky priestor alebo mali nechat ist "Bozsku casticu" ako film svojou vlastnou cestou podla povodneho scenara podobne ako predtym "Ulicu" a zostat len pri volnom tematickom prepojeni, s tym, ze namiesto scen na Zemi by sa vacsia pozornost venovala postavam a dianiu na stanici.
674001
Na jedno pozretie ako prekvapivy darcek od Netflixu ok, ale po velkych ocakavaniach prameniacich ako zo samotnej zapletky/prostredia, tak z kvalit 10 Cloverfield Lane celkovo sklamanie. Do urciteho momentu, kym sa nevykrystalizovalo, akym smerom to chcu scenaristi, resp. skor produkujuci J.J., viest ma to bavilo. Vsetko to mysteriozno a WTF momenty typu ruka sa ale velmi rychlo ukazalo byt len samoucelnym mlzenim, ktore ma iba chvilkovo zakryt banalnost a predvidatelnost dalsieho deja. Scenaristicke odbocky na Zemi, ktore posobili dojmom, ze neboli sucastou povodneho scenara, ale vznikli a dost mozno aj boli natocene az dodatocne s cielom budovat cloverfieldovsky vesmir, sa v konecnom dosledku tiez ukazali byt uplne zbytocne, nefunkcne a nikam neveduce. Samotny incident na vesmirnej stanici a sprievodna omacka z ust vedca v TV z pohladu prepajania celej serie ako-tak funguje, jedna sa vsak o znacne kostrbate a nedotiahnute spojivo, a to najma vo vztahu k "Ulici". Bud to mali este doladit (co vraj aj J.J. chcel, ale kvoli praci na Epizode IX si na to nenasiel cas, pricom novemu sefovi Paramountu medzitym dosla trpezlivost), k comu titulny "cloverfieldovsky paradox" poskytoval siroky priestor alebo mali nechat ist "Bozsku casticu" ako film svojou vlastnou cestou podla povodneho scenara podobne ako predtym "Ulicu" a zostat len pri volnom tematickom prepojeni, s tym, ze namiesto scen na Zemi by sa vacsia pozornost venovala postavam a dianiu na stanici.
0 -1
reaguje na: imf
"...ale zkratka se pravidla prepisuji co pet minut, jak se to zrovna hodi nadchazejici scene."

Presne si to vystihol a toto mi na filme vadilo najviac.
673994
"...ale zkratka se pravidla prepisuji co pet minut, jak se to zrovna hodi nadchazejici scene." Presne si to vystihol a toto mi na filme vadilo najviac.
673990
1 0
reaguje na: Bakllazaan
Jenze ty napady jsou jaksi cool jen samy od sebe, absolutne nefungujou vzajemne, pokud od filmu vyzadujes nejakou osu vnitrniho fungovani. Nechci spoilerovat, ale zkratka se pravidla prepisuji co pet minut, jak se to zrovna hodi nadchazejici scene.
673990
673989
5 0
reagují: matthewSVK
Abych trochu narušil vzedmutou vlnu hejtu. Po prvních recenzích jsem se připravil, že nepůjde o veledílo, a nakonec sem byl spíše mile překvapen. Například Život mi přišel mnohem horší. Tohle béčko mělo aspoň občas fajn nápady. Má to sice jinak nedostatky, ale tragédii bych z toho nedělal. Abrams tu sérii sám popsal jako pulp B scifi genre, takže tak.:D
673989
Abych trochu narušil vzedmutou vlnu hejtu. Po prvních recenzích jsem se připravil, že nepůjde o veledílo, a nakonec sem byl spíše mile překvapen. Například Život mi přišel mnohem horší. Tohle béčko mělo aspoň občas fajn nápady. Má to sice jinak nedostatky, ale tragédii bych z toho nedělal. Abrams tu sérii sám popsal jako pulp B scifi genre, takže tak.*:D*
2 -4
reagují: imf
Osobně mám obrovskou slabostpouze a jen pro "jedničku". Ulice na to "napojení" trpěla nehorázně (a imo to byl podobný model napojování na poslední chvíli jako tady) a přijatelný (ovšem nikterak ohromující) pocit z prvých tří čtvrtin filmu to poslalo do kopru úplně. Nehledě na to, že sám obsah s mimozemšťanama byl vysloveně tuctový až běda.
Jo, jednička taky v základu premisy nebyla nijak objevná (tak Godzillu už jsme tu nějaký ten pátek měli), ale to, čím jednička byla a stále je výjimečná je především to, jak k látce přistupuje a nejde jen o vlastní formát filmu. Především přístupem k příšerce a to, že minimálně co do prvého filmu nemusí jít o mimozemšťana, který především nepřistál na zemi, aby ji vyplenil a vedl s ní válku, je to jen divoké vyplašené zvíře, třeba klidně z vesmíru, v cizím prostředí, které je mimochodem obrovské a nezničitelné.
Jinak škoda, že nešli tou dříve načrtnutou cestou, kde zvíře z jedničky bylo jen mládě.
Na tohle se možná někdy podívám, byť už dopředu budu ignorovat všechny souvislosti "se sérií". Jestli je to monstr Béčko z vesmíru ala Život, na jedno kouknutí to bude úplně bez problémů.
673986
Osobně mám obrovskou slabostpouze a jen pro "jedničku". Ulice na to "napojení" trpěla nehorázně (a imo to byl podobný model napojování na poslední chvíli jako tady) a přijatelný (ovšem nikterak ohromující) pocit z prvých tří čtvrtin filmu to poslalo do kopru úplně. Nehledě na to, že sám obsah s mimozemšťanama byl vysloveně tuctový až běda. Jo, jednička taky v základu premisy nebyla nijak objevná (tak Godzillu už jsme tu nějaký ten pátek měli), ale to, čím jednička byla a stále je výjimečná je především to, jak k látce přistupuje a nejde jen o vlastní formát filmu. Především přístupem k příšerce a to, že minimálně co do prvého filmu nemusí jít o mimozemšťana, který především nepřistál na zemi, aby ji vyplenil a vedl s ní válku, je to jen divoké vyplašené zvíře, třeba klidně z vesmíru, v cizím prostředí, které je mimochodem obrovské a nezničitelné. Jinak škoda, že nešli tou dříve načrtnutou cestou, kde zvíře z jedničky bylo jen mládě. Na tohle se možná někdy podívám, byť už dopředu budu ignorovat všechny souvislosti "se sérií". Jestli je to monstr Béčko z vesmíru ala Život, na jedno kouknutí to bude úplně bez problémů.
2 0
reaguje na: spoock
Nápodobně mám slabost pro předešlé dva filmy, ale na tento hnůj je potřeba co nejdříve zapomenout.
673981
673978
1 0
Tím Dunkirkem myslím takový ten pocit ohrožení na malé ploše(V Dunkirku třeba scéna když se čeká na příliv v lodi a začne se střílet a ty moc nevíš)
673980
Tím Dunkirkem myslím takový ten pocit ohrožení na malé ploše(V Dunkirku třeba scéna [spoiler]když se čeká na příliv v lodi a začne se střílet [/spoiler]a ty moc nevíš)
0 0
reaguje na: Sweat55
To bych bral:D
Ale to co si napsal mi připadá jako podobný koncept co byl 10 Cloverfield Lane.Což právě čekám že Overlord bude tím konceptem něco úplně jiného.Neříkám že rovnou Ryan nebo Na hraně zítřka ale kdyby to bylo něco podobného jako Dunkirk:+
673979
To bych bral*:D* Ale to co si napsal mi připadá jako podobný koncept co byl 10 Cloverfield Lane.Což právě čekám že Overlord bude tím konceptem něco úplně jiného.Neříkám že rovnou Ryan nebo Na hraně zítřka ale kdyby to bylo něco podobného jako Dunkirk*:+*
673976
0 0
Upřímně, je mi jedno jestli je to blbost nebo ne, pro Cloverfield mám slabost a doufám, že těch minifilmů bude ještě hodně. :D
673978
1 -1
reagují: Clavius
reaguje na: Pleazzy
To bude stejně z nějakého krytu, párkrát za dvě hodiny uslyšíme bum bum bum a pak v posledním záběru zařve monstrum do kamery. :+
673976
To bude stejně z nějakého krytu, párkrát za dvě hodiny uslyšíme bum bum bum a pak v posledním záběru zařve monstrum do kamery. *:+*
673975
0 0
reagují: Pleazzy
Naprostý souhlas s recenzí.
Posledních 20 vteřin mě docela potěšili stejně jako v podtitulkové scéně u Konga když zařve Godzilla
Opravdu moc doufám že film Overlord, který Abrams taky produkuje bude čtvrtý díl z Cloverfield sérii.Cloverfield monstra a náckové v prostředí z Normandie:+
673975
Naprostý souhlas s recenzí. Posledních 20 vteřin mě docela potěšili stejně jako v podtitulkové scéně u Konga když [spoiler]zařve Godzilla[/spoiler] Opravdu moc doufám že film Overlord, který Abrams taky produkuje bude čtvrtý díl z Cloverfield sérii.Cloverfield monstra a náckové v prostředí z Normandie*:+*
0 0
reagují: Sweat55
No a pravdepodobna ctyrka, ktera je snad uz dotocena mozna prijde jeste letos link
673974
No a pravdepodobna ctyrka, ktera je snad uz dotocena mozna prijde jeste letos http://www.imdb.com/title/tt4530422
1 0
Nečekal jsem nějáké veledílo, ale tohle bylo fakt příšerný. Snad jediná věc co se mi jakš takš líbila byl vizuál. (tím myslím že jsem si řekl "ok" rozhodně né "wow") Scénář mi dával ještě menší smysl než u posledního Vetřelce o "vědcích" ani nemluvě.  A ty scény na Zemi... snad krom natažení stopáže mě nenapadá jediný důvod pro jejich existenci. :-

Jinak mě pobavilo, když jsem zjistil, že celou tu technologicky a počítačově vyspělou stanici jim udržuje v chodu chlápek z IT crowd, když se to celé podělalo tak mi tam vyloženě chyběla hláška "zkoušeli jste to vypnout a zapnout?". Druhá věc co mě pobavila byla role čínské astronautky, se kterou se zcela "nenásilně" ostatní baví čínsky (asi), zatímco na ostatní neanglicky mluvící vědce dlabou a mluví s nimi anglicky. :-D

Jako asi jsem někdy viděl i horší vesmírné sci-fi, ale fakt si nemůžu žádné z patra vybavit a to počítám i piloty seriálů.

Souhlasím s recenzí že Cloverfield 10 je úplně jiná liga (za mě i úplně jiný vesmír).
673971
Nečekal jsem nějáké veledílo, ale tohle bylo fakt příšerný. Snad jediná věc co se mi jakš takš líbila byl vizuál. (tím myslím že jsem si řekl "ok" rozhodně né "wow") Scénář mi dával ještě menší smysl než u posledního Vetřelce o "vědcích" ani nemluvě.  A ty scény na Zemi... snad krom natažení stopáže mě nenapadá jediný důvod pro jejich existenci. *:-* Jinak mě pobavilo, když jsem zjistil, že celou tu technologicky a počítačově vyspělou stanici jim udržuje v chodu chlápek z IT crowd, když se to celé podělalo tak mi tam vyloženě chyběla hláška "zkoušeli jste to vypnout a zapnout?". Druhá věc co mě pobavila byla role čínské astronautky, se kterou se zcela "nenásilně" ostatní baví čínsky (asi), zatímco na ostatní neanglicky mluvící vědce dlabou a mluví s nimi anglicky. :-D Jako asi jsem někdy viděl i horší vesmírné sci-fi, ale fakt si nemůžu žádné z patra vybavit a to počítám i piloty seriálů. Souhlasím s recenzí že Cloverfield 10 je úplně jiná liga (za mě i úplně jiný vesmír).
2 0

7/10

Hlavně asi proto, že mě tahle série nikdy nebrala, tak mi to násilné roubování vůbec nevadilo. Jinak celkem neškodný jako Life, jednou OK, ale podruhé už nikdy.
673968
7/10
0 -1
Fajn herci a dobrý vizuál (bodaj by nie, keď na tom robilo ILM), ale to je asi tak všetko. Toľko WTF momentov a nelogičnosti, až to bolí. To násilné namontovanie na Cloverfield univerzum si mohli odpustiť. Očakávanie voči ďalšiemu filmu budem radšej krotiť aby som nebol sklamaný ako teraz. :(
673966
Fajn herci a dobrý vizuál (bodaj by nie, keď na tom robilo ILM), ale to je asi tak všetko. Toľko WTF momentov a nelogičnosti, až to bolí. To násilné namontovanie na Cloverfield univerzum si mohli odpustiť. Očakávanie voči ďalšiemu filmu budem radšej krotiť aby som nebol sklamaný ako teraz. *:(*
1 0