Diskuze k článku Kvarteto: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek
05.12.2017 21:15:06
reaguje na: crom

No jo

Tak Špindl bych do toho fakt netahal, to bude komerční vylejvárna mozku. No, já nevím, co na to říct. Určitě hraje roli fakt, že jsem třicátník. Říkáš nereálné a nevěrohodné. Kolik lidí ve svém okolí znám, co řeší stejné problémy a chovají se podobným způsobem. Tudíž opět tvrdím opak: naprosto reálné a věrohodné. Čili: každý máme jiný vkus, Kvarteto asi bylo určeno pro mě :)
0 0
05.12.2017 01:10:36
reaguje na: Fifer
No jo, ale pokud to nebyl art nebo alegorie, potom chování hlavních hrdinů (ale obecně všech postav) bylo zcela nereálné, motivačně nevěrohodné a navíc bez jakékoli pointy. Proč tam byl Schmitzer? A mladá Krobotová? A ten Funes? Fakt tě obdivuju, že jsi v tom něco našel. Já české filmy a priori nezatracuju, ale tohle je opravdu z mého pohledu bída. A to nás letos ještě čeká Špindl :D
0 0
reagují: Fifer
04.12.2017 22:11:08

dobrý film

Mám zcela opačný názor. Samotáři jsou úplně jiný film, nic takového Krobot nezamýšlel, kdyby ano, osloví Zelenku, ať mu napíše scénář (protože Samotáři jsou především Zelenkův film, bez jeho scénáře by byl Ondříček ztracen, což ukázal u svých dalších počinů). Krobotův styl je ale zcela odlišný od Zelenkova. Ano, souhlasím, film neukrývá žádné skryté tajemství, pouze analyzuje situace, ale ani se hrdinům nevysmívá, sympatizuje se všemi i s jejich neschopností najíst si své místo. Není třeba žádné rádobyhlubokomyslné pointy, jde o atmosféru a tiché pozorování jedinců. Samotáři jsou založeni na vtipných hláškách, Krobot nic takového nepotřebuje- jako divadelníkovi mu stačí vystihnout situaci. Ale ano, Zelenku mám ještě raději než Krobota, o to se nepřu. Jen jsou to zcela odlišní autoři a nechtěl bych, aby Krobot točil jako Zelenka.
0 0
reagují: crom
04.12.2017 21:31:50

1/10

WTF? Co to bylo,u Croma?! Nepovedený pokus o artovku ve stylu Zvětšeniny, nebo nepovedený pokus o klasickou tuzemskou vztahovku s divnými hrdiny? Na každý pád hrůzostrašná prázdnota.  Poprosil bych pana Krobota, aby příště zůstal pouze před kamerou, jak ho máme rádi, nebo aby se zkusil zamyslet nad tím, co je ve scénáři. Zbytečných 1/10
0 0