Diskuze k článku Justice League kasovně vyhořela, v téhle podobě skončí

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
22.11.2017 22:15:38
:)):)) Ale viete čo? Vôbec to nebolo až také zlé. Je viem a chápem že je to len vec vkusu, ale po tom aká negatívna propaganda a hate sa tu strhol na adresu JL a WB si človek začne myslieť že to ozaj musí byť obr sprostosť a jeden obrovský omyl, ale nie. Nakoniec zisťujem že ona je to jednoduchá klasická komiksová oddychovka zo všetkým čo k tomu patrí, rovnako ako kopa vecí od Marvelu. Vopred upozorňujem že nie som nejakým veľkým fanúšikom komiksov a už vôbec nie DC a Marvelu.
1 0
reagovat
21.11.2017 23:16:12
Takze DC fans jsou ve fazi 3 uz? link :D
A to rikam jako clovek, ktery ma Man Of Steel 9/10.
BvS 6/10 bo Luthor a Martha
WW 7/10
a JL 4/10 bo to fakt zkonili.
1 0
reagovat
21.11.2017 22:55:51
Baví mně číst si o barvičkovém Marvelu a dívat se na Punishera, který je v podstatě drama o PTSD. Vím, že se bavíme o filmech, jen říkám, že je to o kvalitě (ostatně proto TDK pořád vládne...) 8)
2 0
reagovat
20.11.2017 18:19:01
Pro me cela ta kampan JL od WB smrdela, sotva ji oznamili. BvS to potvrdil. Kdybs ti idioti nevsadili takrka vsechno na prumerneho rejzu a nesli zkratkama, ale zkopirovali koncept Marvelu, radne predstavili jednotlive hrdin, tam se u nich mohli naucit co se divakum libi, meli si vyzkouset ruzne zanry, nikdy by z JL nemusel byt takovy pruser.
3 -3
reagovat
20.11.2017 17:21:30

x_ander_jc

Lépe bych to nenapsal. Podpis pod oba dva příspěvky. :+
2 0
reagovat
20.11.2017 15:29:58
Tak nějak mi byla celá ta situace ohledně JL a potažmo celého DCEU líto. Ale když pořád někde musim vidět, jak DC fanboys za každou cenu hejtěj Marvel, když už nevědí, jak podpořit DC, mě z celé lítosti vyléčilo. Shoř DCEU, fandil jsem ti při každém filmu, po každé jsi mě zklamal.
Hledání důvodů a ospravedlňování toho, jak to dopadlo, je k pláči. A spokojit se alespoň s (pod)průměrem? WTF? Tohle mělo potenciál být největším komiksovým eventem ever!
4 -1
reagovat
20.11.2017 14:08:22
Já s váma v podstatě souhlasím. Akorát se obávám, že v tom modelu filmového univerza, kdy by chtěli sypat dejme tomu minimálně 2 filmy ročně, si nemůžou bohužel nastavovat laťku Dark Knight a ani žádný příliš silný autorský uchopení vzhledem k tomu, že ty tvůrci si budou ty postavy různě předávat atd. Možná by vzniklo pár skvostů, ale pak by taky vznikla spousta průserů ala BvS a to si nemůžou dovolit. Takže jde o to aby si Warneři konečně ustanovili nějakou tu svoji formuli, ve který budou ty filmy sypat. Ideální byla asi ta cesta WW, což byl celkem zábavnej film, zároveň se nebál vážnějších emocí.
1 0
reagovat
20.11.2017 13:13:19
Bobby6killer:
Ono se to taky nedá takhle paušalizovat. WB spíš trpí marvel syndromem v tom smyslu, že je chtěli za každou cenu dohnat. A to ve výsledku i tím, že v podstatě popřeli dosavadní 4 filmy a otočili směr. Místo toho, aby, řekněme, zpřístupnili filmy i těm méně náročným (což byl imho hlavní problém BvS - ač pro mě to byl parádní film, pro průměrného diváka, který Batmana zná akorát z předchozích filmů a o komiks nezavadil, to bylo nezkousnutelné) a decentně přidali na humoru, tak to totálně otočili. A JL v podstatě je jako další díl Avengers, jen s jinými postavami. Víc hatu (a míň peněz) se na ně sneslo jen proto, že u Marvelu tenhle styl každý očekává a v podstatě vyžaduje, zatímco u DCEU to byl totální odklon, který však nezvládl nalákat nové diváky.

A sice jde souhlasit s tím, že když se nepovede film jako celek, tak to může zachránit aspoň ten humor (což je imho případ značné části marvelovek). Ale blbá komedie může shořet stejně jako blbý vážnější film. Vím, že každý není Nolan, ale i ty vážnější filmy jde udělat přece tak, aby se líbily a vydělaly.
4 -1
reagovat
20.11.2017 13:03:08

Bobby6killer

No já nevim, ten otvírák je tragickej, pár recenzí mluvících o kroku správným směrem (což je těžkej rofl) na tom dle mého u WB nic nezmění. Půjdou na to jinak. A už je fakt načase. Jestli ne a budou to "dolaďovat", jak píšeš (jako dolaďovali samotnou Justice League), čeká nás akorát další průser. 

A Marvelovky jsou v mnoha případech stejnej bezpáteřní bullshit jak JL, jenže v Disney pochopili, že ta odlehčená bezpohlavní hodinka a půl pro širokou veřejnost, co si chce odpočinout s jejich oblíbenejma a sympatickejma postavama (kdo je v JL sympatickej?) prostě funguje. Bohužel je každej ten film jak přes kopírák, bez nějakýho většího rukopisu, koulí a dopadu, ale divácky to funguje. Dyť se stačí podívat na Thora, to je zhovadilost ty tržby. 
1 -7
reagovat
20.11.2017 12:31:17

x_ander_jc

Bohužel spousta amerických recenzí, co jsem četl píše, že to není dobrej film ale, že je to rozhodně krok správným směrem. Takže se obávám, že tam jsou s tímhle přístupem spokojení a WB se to teď budou snažit akorát doladit. A ono poporavdě, když se nepovede nějaká vážná komiksovka, tak je to vždycky IMHO větší průser než když se podělá nějaka humorná barevná. Marvelovky taky nejsou určitě všechno pecky, ale to, že je to vtipný, odpočinkový a umí si to udělat legraci samo ze sebe to vždycky posune alespoň do toho nadprůměru.
0 0
reagovat
20.11.2017 12:16:15
Průser JL je jedině na straně kravaťáků, kteří udělali 2 zásadní chyby - posrali se a začali zběsile a bez rozmyslu přetáčet, a hlavně totálně nezvládli propagaci.

Jinak souhlas s bodionem. Fakt by mě zajímalo, jak by to vypadalo, kdyby film dodělal Snyder, nechali tam původní dějovou kostru a mytologii a hlavně by to neprosekali na 2 hoďky. Chápu, že na hejt po BvS bylo potřeba reagovat a trošku změnit směřování celého univerza, ale otočka o 180 stupňů, kdy po relativně vážných (v rámci žánru) fimech přišla omálovánková oddychovka, byla krokem úplně do hovna. Já chápu i to, že viděli, jak Marvel jede a snažili se najet na podobný mustr. Jenže místo toho, aby po BvS vylepšili to, co bylo vytýkáno a stavěli na tom, co bylo chváleno, z toho na sílu udělali standardní marvelkovku. A nedošlo jim, že naserou ty, kterým se dosavadní styl líbil a zároveň rozhodně nenalákají hromady marvel fans. A tohle není chyba ani Snydera, ani Whedona, ani Afflecka nebo dalších herců. Tohle je průser jen a pouze studiových hlavounů.

No a kapitola sama pro sebe je samotná propagace, protože co si budeme říkat, trailery se s kampaní na MoS nebo SS nedají srovnat.

A jak už jsem tady v diskusi psal, mě sice JL nenaštvala až tak moc, 7 z 10 bych klidně dal. Hlavní problém mám s tím, že se to brutálně odchýlilo od nastaveného směru. Což sice bylo nutné, ale fakt ne až takhle. Aktuání verze JL je pro mě to samé, co průměrná marvelovka - zábavná jednohubka, kterou znova vidět nepotřebuju. Narozdíl od MoS, kterého si dávám pravidelně, protože ta osudovost a těžkotonážní akce, a přitom s kopcem obyčejných lidských emocí, je pro mě v rámci žánru špička.
9 0
reagovat
20.11.2017 11:32:18
Axis: museli by tam nalit nejspis x milionu dolaru, lepsi zavrit ;)
0 -1
reagovat
20.11.2017 10:19:58

Cival

No že je nenechá zbankrotovat...nebo nechá a zaměstnance vyvede jinam. Co jinýho :D
0 0
reagovat
20.11.2017 09:50:29

KarelR Cival

Jo takhle,tak teď už to chapu,já zapomněl na ty výdaje za práva achjo,spokojil bych se i se seriálem,ale asi mám smůlu.Jinak slovem "nekomerční" jsem označoval jedničku,kterou ač má po letech kultovní status,dodnes viděl málokdo a ještě omylem v telce,ale jo jsem oddaného fanda, viděl jsem to trikrat:D ( 4DX,IMAX,klasika). Alcon vzniknul snad jen proto,aby natočili Blade Runner,tak si můžou rict,že mají splněno,ale bolet to musí.Dik za osvětlení:+
0 0
reagovat
20.11.2017 09:49:42
pry nedostatek Snydera... :D uz se s tim smirte... ;)
9 -2
reagovat
20.11.2017 09:40:02
Axis: co to znamena "podrzet"?;)
0 0
reagovat
20.11.2017 09:35:58
Darksith: první Avengers mi boží rozhodně nepřišli, byl jen ucházející 7/10 film a druzí Avengers byli sračka roku, tam se v plné nahotě ukázalo že Whedon na takové filmy nemá a další naštěstí točit nebude:+
2 -8
reagovat
20.11.2017 09:31:52
Suhlasim s Robur. Film totalne trpi na nedostatok Snydera. Netvrdim ze s nim by mal 90tkove hodnotenia, asi by boli rovnake, ale bol by to ten styl ktori sa nam fanusikom pacil najviac. MoS bol dokonaly, BvS takmer dokonaly, JL je bohuzial len zabavna jednohubka. Staci si len spomenut aku opulentnu akciu  mal MoS, kde clovek citil ze sa jedna fakt o osud sveta a porovnat to s JL, ktora posobi ako len nejake komorne stretnutie novej bandy kde o nic nejde. Tym ze to skratili na dve hodiny  a vyslali do sveta signal ze to bude lahka marvel zabava urobili najvacsiu chybu, lebo tym stratili vela fanusikov ktorym prave ta Snyderova tazkotonaznost vyhovovala ale zaroven nenazbierali ziadnych novych.
A inak s tym omielanim aku ma historicku vyhodu DC oproti Marvelu uz fakt chodte niekam. Keby to takto fungovalo tak potom nechapem preco Spidermani nedavaju rovno dve miliardy z fleku. Strasne sa tu podcenuje kolektivna pamat beznych ludi, ktori poznaju tychto hrdinov uz z davnych dob, nemaju taku potrebu na nich utekat do kina, a filmari musia vymyslat ako tie postavy refreshnut.
Ad Nolanov Batman: Jeho prvy film presiel bez povsimnutia, druhy bol hyper boostnuty Ledgerovou smrtou, som absolutne presvedceny o tom ze by ten film miliardu nikdy nedal ak by bol stale nazive. Staci sa pozriet na trzby FastnFurious pred a po Walkerovej smrti.  
3 -9
reagovat
20.11.2017 09:16:03

Cival

Až tak? Myslíš že Sony Alcon Entertainment nepodrží?
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2017.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se