Diskuze k článku Annabelle 2: Zrození zla: Recenze

příspěvky 1 - 9 Napsat příspěvek

5/10

Jako horor hodne dobry. Jako film chujovina. Takovych WTF momentu v jednom filmu uz jsem dlouho nenapocital...vlastne jsem je prestal pocitat nekdy po pulce. Scenar slabouckej. Zaporak, da-li se mu tak rikat, tragedie. Co to melo byt zac?
Herci prekvapili.
387617
Jako horor hodne dobry. Jako film chujovina. Takovych WTF momentu v jednom filmu uz jsem dlouho nenapocital...vlastne jsem je prestal pocitat nekdy po pulce. Scenar slabouckej. [spoiler]Zaporak, da-li se mu tak rikat, tragedie. Co to melo byt zac? [/spoiler]Herci prekvapili.
5/10
0 0
Takze klasicky baf baf horor?
387305
Takze klasicky baf baf horor?
0 0

mimomisu

Neříkám, že taky trochu nepřivírám oči, ale nelogické chování postav mi vadí asi všude. Nevadí mi třeba přímočařejší děj ani nechci vždy originální zápletku... Důležitá je atmosféra.... ale hlavně prostě to, že mě děsí představa, že se to tak mohlo odehrát a ne, že si postavy šly pro ránu, či rovnou smrt.... nekoukám se na horory abych viděl jatka, ale abych se bál.... a nebojím se, když vidím, že postavy jsou hovada a scénárista líný... ;)
387242
Neříkám, že taky trochu nepřivírám oči, ale nelogické chování postav mi vadí asi všude. Nevadí mi třeba přímočařejší děj ani nechci vždy originální zápletku... Důležitá je atmosféra.... ale hlavně prostě to, že mě děsí představa, že se to tak mohlo odehrát a ne, že si postavy šly pro ránu, či rovnou smrt.... nekoukám se na horory abych viděl jatka, ale abych se bál.... a nebojím se, když vidím, že postavy jsou hovada a scénárista líný... *;)*
mimomisu
0 0

Maitiki

Jo, preklady filmu jsou zlo uz dlouho, i kdyz s vetsi narodni znalosti anglictiny je to v poslednich 10ti letech o dost lepsi. Atomic Blonde by v cestine znelo hloupe, Die Hard asi taky, American Pie by se vubec v distibuci nechytil s doslovnym prekladem (ono i v originale je divny, ze to proslo). Laska nebeska....ok, tam by to asi slo jinak, stejne jako u Taken (ale v anglictine to ma zas peknej dvojsmysl). Driv to bylo podle me o dost horsi. A tematickej odhlehcenej clanek by nebyl od veci. #DarebakJedna
387236
Maitiki
0 0

Chermy

Ja nevim uplne jak to maji ostatni, ale ja u hororu casto jedno oko priviram. Asi proto, ze jich je tak malo a jako zanr to ma proste trochu bliz k beckovym snimkum (neco podobneho delam i u klasickych akcnich blockbusteru nebo romantickych komedii). Samozrejme, cest vyjimkam, ale jak se od akcnaku neceka velka hloubka a stoprocentne logicke chovani postav, tak u hororu je to imho podobne.
387234
Chermy
0 0

Recenze

Já teda nevím.... chvála chvála chvála a pak "nezajímavý a zcela předvídatelný scénář, sbírka žánrových klišé, nelogické a pitomé chování
postav, které dělají přesně to co scénář potřebuje...." tedy přesně to
co mě na špatných hororech vadí nejvíc :D Recenze mě tedy zatím hodně odrazuje....
387215
Já teda nevím.... chvála chvála chvála a pak "nezajímavý a zcela předvídatelný scénář, sbírka žánrových klišé, nelogické a pitomé chování postav, které dělají přesně to co scénář potřebuje...." tedy přesně to co mě na špatných hororech vadí nejvíc *:D* Recenze mě tedy zatím hodně odrazuje....
Recenze
0 0

kraxon

To by bylo taky dobrý téma, ve 100% případu kdy někdo dělal u filmu bordel jsem dotyčnou osobu seřval já zbytek kina seděl jak ovce a nikdo nic neřekl, nebo když v sále zapomněli zhasnout světla/zpožděnej zvuk/špatňe seřízený 3D zas jsem jako jedinej šel za uvaděčem a řekl mu to, zbytek lidí spokojeně seděl a nevadilo by jim to snad do konce filmu, nechápu to :D
387212
To by bylo taky dobrý téma, ve 100% případu kdy někdo dělal u filmu bordel jsem dotyčnou osobu seřval já zbytek kina seděl jak ovce a nikdo nic neřekl, nebo když v sále zapomněli zhasnout světla/zpožděnej zvuk/špatňe seřízený 3D zas jsem jako jedinej šel za uvaděčem a řekl mu to, zbytek lidí spokojeně seděl a nevadilo by jim to snad do konce filmu, nechápu to *:D*
kraxon
0 0

kraxon

Je dlouhodobě oblíbeným fetišem českých distributorů přidávat k originálnímu názvu filmu dovětek (číslo, cokoliv), co ve valné většině případů nedává smysl, takže bych se nad tím moc nepozastavoval ;)  Jen z poslední doby např. Annabelle 2: Zrození zla (orig. Annabelle: Creation) nebo Atomic Blonde: Bez lítosti (orig. Atomic Blonde)... A to je ještě pořád ten lepší případ, občas prostě vytvoří úplně nový název filmu, který nemá s originálním názvem společného zhola nic - Prci, prci, prcičky (orig. American Pie), 96 hodin (orig. Taken), Smrtonosná past (orig. Die Hard), Láska nebeská (orig. Love actually) a dalo by se pokračovat ještě dlouho. Věřím, že by to vydalo i na vlastní článek, pokud už tady na MZ někde není.
387211
Je dlouhodobě oblíbeným fetišem českých distributorů přidávat k originálnímu názvu filmu dovětek (číslo, cokoliv), co ve valné většině případů nedává smysl, takže bych se nad tím moc nepozastavoval *;)*  Jen z poslední doby např. Annabelle 2: Zrození zla (orig. Annabelle: Creation) nebo Atomic Blonde: Bez lítosti (orig. Atomic Blonde)... A to je ještě pořád ten lepší případ, občas prostě vytvoří úplně nový název filmu, který nemá s originálním názvem společného zhola nic - Prci, prci, prcičky (orig. American Pie), 96 hodin (orig. Taken), Smrtonosná past (orig. Die Hard), Láska nebeská (orig. Love actually) a dalo by se pokračovat ještě dlouho. Věřím, že by to vydalo i na vlastní článek, pokud už tady na MZ někde není.
kraxon
0 0

Hodnocení 8/10

Jsem horrory v podstatě nepolíben, ty zmíněné jsem neviděl takže nemůžu hodnotit jak co do sebe zapadá. Výsledek: Annabelle: Zrození zla se mi zkrátka líbilo. Napětí až až, v určité fázi filmu jsem už nevěděl jestli se mám bát o ty holčiny nebo těch holčin. Když jsme u nich: Tu hlavní dvojici hrály Talitha Bateman (14 let) a Lulu Wilson (11 let) a byly skvělé, myslím, že z nich vyrostou hvězdy (pokud teda zvládnou pubertu). Z dospělých herců znám snad jen Antonyho LaPagliu a Mirandu Otto, kteří ve filmu moc prostoru nedostali (zvláště M.O.) ale své si odehráli. Pokud jde o atmosféru filmu, tu jsem mohl vnímat až poté, co jsem seřval jednu neustále žvanící teenagerku 3 řady za mnou. Ona mluvila anglicky, ale mému českému "Drž už hubu!" asi porozuměla. Tak či tak, nemajíce srovnání se zmíněnými filmy dávám spokojených 8/10.
  P.S. Docela by mne zajímalo, co vedlo českého distributora k přidání dvojky do názvu filmu. U prequelu mi to připadá "poněkud" divné. Asi si někdo myslel že je chytřejší než realizační tým filmu...
387208
   Jsem horrory v podstatě nepolíben, ty zmíněné jsem neviděl takže nemůžu hodnotit jak co do sebe zapadá. Výsledek: [i]Annabelle: Zrození zla [/i]se mi zkrátka líbilo. Napětí až až, v určité fázi filmu jsem už nevěděl jestli se mám bát[b] o ty[/b] holčiny nebo [b]těch[/b] holčin. Když jsme u nich: Tu hlavní dvojici hrály Talitha Bateman (14 let) a Lulu Wilson (11 let) a byly skvělé, myslím, že z nich vyrostou hvězdy (pokud teda zvládnou pubertu). Z dospělých herců znám snad jen Antonyho LaPagliu a Mirandu Otto, kteří ve filmu moc prostoru nedostali (zvláště M.O.) ale své si odehráli. Pokud jde o atmosféru filmu, tu jsem mohl vnímat až poté, co jsem seřval jednu neustále žvanící teenagerku 3 řady za mnou. Ona mluvila anglicky, ale mému českému "Drž už hubu!" asi porozuměla. Tak či tak, nemajíce srovnání se zmíněnými filmy dávám spokojených 8/10.   P.S. Docela by mne zajímalo, co vedlo českého distributora k přidání dvojky do názvu filmu. U prequelu mi to připadá "poněkud" divné. Asi si někdo myslel že je chytřejší než realizační tým filmu...
Hodnocení 8/10
0 0