Diskuze k článku Valerian a město tisíce planet: Recenze

příspěvky 1 - 16 Napsat příspěvek
4/10
680197
4/10
0 -2

8/10

totalne prekvapko. Nadherne 3D, zabavny film od zaciatku do konca, Cara prekvapila, doteraz som ju mal za totalnu pizdu ale tu mi prisla strasne sympaticka. Chalan bol o nicom ale akosi to tak k tomu filmu sadlo, tym ako jej dvoril v podstate bez sance, myslim ze to bolo pointou toho vztahu, vybudovat ho na zaklade dovery a nie sympatii. Od toho piateho elementu to imho az tak daleko nemalo, nepamatam sa, ze by tam bol ten pribeh nejaky kvetnatejsi.
skoda toho prepadaku
387590
totalne prekvapko. Nadherne 3D, zabavny film od zaciatku do konca, Cara prekvapila, doteraz som ju mal za totalnu pizdu ale tu mi prisla strasne sympaticka. Chalan bol o nicom ale akosi to tak k tomu filmu sadlo, tym ako jej dvoril v podstate bez sance, myslim ze to bolo pointou toho vztahu, vybudovat ho na zaklade dovery a nie sympatii. Od toho piateho elementu to imho az tak daleko nemalo, nepamatam sa, ze by tam bol ten pribeh nejaky kvetnatejsi. skoda toho prepadaku
8/10
1 0
no to som rad ze aspon par recenzii je nad 6/10... idem na to do kina teda.
386853
0 0

Valerian je naprostá pecka!

Je to pecka, a ne že ne. Příběh to má lepší než kdejaká komiksárna, vlastně to podlě mě svojí výpravou, napínavostí a celkovým zpracováním strčí do kapsy jakoukoliv komiksárnu od Nolanovýho Batmana výše. Správně oldschool pecka a nízke hodnocení mě docela mrzí, je to rozhodně lepší než SW7, a to jsme velký fanda SW,  velký, ale ne slepý. :+
386841
Je to pecka, a ne že ne. Příběh to má lepší než kdejaká komiksárna, vlastně to podlě mě svojí výpravou, napínavostí a celkovým zpracováním strčí do kapsy jakoukoliv komiksárnu od Nolanovýho Batmana výše. Správně oldschool pecka a nízke hodnocení mě docela mrzí, je to rozhodně lepší než SW7, a to jsme velký fanda SW,  velký, ale ne slepý. *:+*
Valerian je naprostá pecka!
0 0
Duro, až tak? :D

Podle mě jde o jednu z nejlepších fantasy sci-fi (takový ty "light" příběhy). Propracovanější svět jak u Johna Cartera, zábavnější než Star Wars ep. 7, ty dvě hodiny u Valeriana mi utekly jako voda, a po stránce příběhu to není horší než Strážci Galaxie, možná je to právě tím, že se nezachraňuje celý svět, celá galaxie. 8)
A dokonce mě bavili oba hlavní představitelé. Laurelin je vynikající, jak se často píše, do toho příběhu mi ale sedí i DeHaan a mezi oběma je i dobrá chemie. :+
386581
[b]Duro[/b], až tak? *:D* Podle mě jde o jednu z nejlepších fantasy sci-fi (takový ty "light" příběhy). Propracovanější svět jak u Johna Cartera, zábavnější než Star Wars ep. 7, ty dvě hodiny u Valeriana mi utekly jako voda, a po stránce příběhu to není horší než Strážci Galaxie, možná je to právě tím, že se nezachraňuje celý svět, celá galaxie. *8)* A dokonce mě bavili oba hlavní představitelé. Laurelin je vynikající, jak se často píše, do toho příběhu mi ale sedí i DeHaan a mezi oběma je i dobrá chemie. *:+*
0 0

8/10

Ústřední dvojice hrdinů sice dostane za úkol zastavit podivnou hrozbu, která by mohla zničit celou Alfu, ale většinu času se tomu nevěnují,
protože zachraňují jeden druhého a stojí do značné míry úplně mimo
jakékoliv důležité dění.

Asi jsem byl na jiném filmu, protože můj dojem byl přesně opačný. Hrozba i zápletka se vyvíjí přímo díky akcím hlavní dvojice. Ani jednu věc nedělali jen tak pro nic za nic. Naopak to, že celý film je postaven právě na jejich perspektivě událostí mi přijde velmi dobrý a v podstatě totožný s tím, jak je natočený Pátý element. Velká škoda, že na závěr jsou všechny dějové linky až primitivně uzavřeny, všechno dopadne tak jednoduše, jak je to jenom možné. Ani sebemenší pokus o nějaký závěrečný zvrat, nebo nedej može neuzavřenou linku, na kterou by se dalo navázat v případném pokračování.

Obecně, tohle je přesně ten film, na který se vyplatí jít do kina. Úžasný, epický, komplexní a propracovaný svět filmu vás vtáhne tak za pět sekund a vyplivne až o den později. Pro všechny scifi pozitivní diváky povinnost. Tady je "to" kouzlo, které se vytratilo z Abramsových StarWars
386570
[b]Mr. Hlad[/b] [i]Ústřední dvojice hrdinů sice dostane za úkol zastavit podivnou hrozbu, která by mohla zničit celou Alfu, ale většinu času se tomu nevěnují, protože zachraňují jeden druhého a stojí do značné míry úplně mimo jakékoliv důležité dění. [/i] Asi jsem byl na jiném filmu, protože můj dojem byl přesně opačný. Hrozba i zápletka se vyvíjí přímo díky akcím hlavní dvojice. Ani jednu věc nedělali jen tak pro nic za nic. Naopak to, že celý film je postaven právě na jejich perspektivě událostí mi přijde velmi dobrý a v podstatě totožný s tím, jak je natočený Pátý element. Velká škoda, že na závěr jsou všechny dějové linky až primitivně uzavřeny, všechno dopadne tak jednoduše, jak je to jenom možné. Ani sebemenší pokus o nějaký závěrečný zvrat, nebo nedej može neuzavřenou linku, na kterou by se dalo navázat v případném pokračování. Obecně, tohle je přesně ten film, na který se vyplatí jít do kina. Úžasný, epický, komplexní a propracovaný svět filmu vás vtáhne tak za pět sekund a vyplivne až o den později. Pro všechny scifi pozitivní diváky povinnost. Tady je "to" kouzlo, které se vytratilo z Abramsových StarWars
8/10
0 0
Jako nečekal jsem žádný zázrak a o to více jsem překvapený jak mě tahle zábavná blbina sedla. Znovu zopakuji, že je to blbina, a tak jsem  k tomu přistupoval a celkem jsem si to užil. Krom prostředku než se objeví Rihanna, tam se mi chtělo spát. Triky jsou velmi dobré, herecky je snesitelný standart, který v rámci filmu funguje, akce je fajn, i když nic velkolepého se nekoná. Slušných 7/10.  PS: Bavilo mě to více než GotG vol.2 .
386541
0 0
duro - naprosty souhlas. :+
Dlouho jsem premyslel nad tim jak ten film charakterizovat. Dle meho nazoru je to jeden velky KYC. Film ktery dal prednost vizualni forme nad vsim ostatnim. Jenze ani ten vizual nestoji na pevnych nohou... nema zadnou koncepci. Cely film Je jen jak kdyz pejsek s kocickou delali dort... Nic tam nedrzi pohromady a cele mi to prijde jak nahodne poslepovane sceny z neciho snu. Skoda a jeste jednou skoda mohla to byt krasna space opera. Nad Bessonem jsem uz definitivne zlamal hul. Zviratko co kadi energeticke kulicky, vazne?
386448
duro - naprosty souhlas. *:+* Dlouho jsem premyslel nad tim jak ten film charakterizovat. Dle meho nazoru je to jeden velky KYC. Film ktery dal prednost vizualni forme nad vsim ostatnim. Jenze ani ten vizual nestoji na pevnych nohou... nema zadnou koncepci. Cely film Je jen jak kdyz pejsek s kocickou delali dort... Nic tam nedrzi pohromady a cele mi to prijde jak nahodne poslepovane sceny z neciho snu. Skoda a jeste jednou skoda mohla to byt krasna space opera. Nad Bessonem jsem uz definitivne zlamal hul. Zviratko co kadi energeticke kulicky, vazne?
0 0
O najnudnejšom filme roka je, zdá sa, rozhodnuté. Zhruba od polovice som sa chcel zabiť.
386340
0 0
Recenze naprosto přesná. 6/10 jen tak tak. Je mi to líto, Bessona mám díky Leonovi a 5th Elementu hodně vysoko, takhle ale ne-e. Mimózní obsazení a scénář, ve špatném slova smyslu.
386284
0 0
Dal jsem si to ve 3D 4DX . Neskutečný vizuál, hezké holky, jednoduchý příběh. Nic víc, nic míň. Další díly bych bral. 7/10
386163
0 0
Krásný vizuál. Kolem té akce bych vytknul, že ti "über" roboti pana velitele Alfy, působili strašně hrozivě, člověk čeká co bude, no a nakonec je dostali poměrně snadno. Jinak super scéna s tou měňavkou, Cara je prostě lahůdka, jo a kostýmy mi přišly dost dobré.  7/10
385566
0 0
Vizualne krasne listovanie pulpovou seriou z ktorej niekto skodoradostne vytrhal strany a nahodne poprehadzoval diely.6/10
385513
0 0

BranoZ

Ne
385497
Ne
BranoZ
0 0
Má film nejakú scénu po titulkoch?
385487
Má film nejakú scénu po titulkoch?
0 0

6/10

Je pravda že ta scéna kdy proskakuje světy je rozhodně lepší v traileru s hudebním podkresem než v samotném filmu. Pořád jsem tu scénu vyhlížel a když přišla a co jí předcházel tak jsem si řekl "hm".. Jinak celkově mě to i docela bavilo i když to mohlo být lepší a příběh daleko víc propracovanější a ty možnosti tady rozhodně byli. Cara v bikinách a celkový vzhled to zachraňují a klidně bych si dal další díl.
385473
6/10
0 0