Minimálně v přeneseném slova smyslu. Moc dobře si uvědomuje, že blockbuster bez triků je jako čokoláda bez mléka nebo kafe bez rumu. :) Proto neváhal a spolu se svými partnery zainvestoval. Od produkce malých hororů se tak dostal až ke koupi mamutí továrny na triky jménem Digital Domain.

Pokud vám tohle jméno nic neříká, rád připomenu, že Digital Domain stojí za triky ve většině Cameronových filmů (včetně Titanicu) a má na svědomí i Den poté nebo Já, Robot. To není vůbec špatná vizitka a tak se Bay dostal v souvislosti s Transformers do mimořádně výhodné pozice. Nejen že si bude moci udělat triky tzv. za interní ceny (George Lucas by mohl vyprávět), ale i kdyby náhodou jeho nejnovější dítko o megarobotech propadlo, vysoký podíl v trikové firmě mu vydělá dost milionů na to, aby mohl i v důchodu jezdit po Beverly Hills v nejdražším modelu Ferrari.

Do čela společnosti byl Bayem a jeho společníkem Johnem Textorem zvolen Carl Stork, dlouholetý šéf vývoje v Microsoftu, jenž má v portfoliu mj. vývoj a implementaci Windows 95 a 98.

Digital Domain momentálně pracuje na Eastwoodově Flags of Our Fathers nebo na Kapitánu Zoomovi. Do budoucna by určitě Bay rád dosáhnul i na větší projekty, Stork navíc na první tiskovce oznámil, že Digital Domain uvažuje o novém oddělení, které by se věnovalo CGI animákům. Už teď má firma solidní renomé na trhu reklam, kde dokáže jako jedna z mála dodat kvalitní výsledky i s omezeným rozpočtem. Ostatně mrkněte se na jejich stránky. V sekci Commercials můžete nakoukat pár reklam od známých režisérů (Rob Cohen, David Fincher, Joseph Kahn).