Diskuze k článku T2 Trainspotting: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek

dobrý

Musíme tam všichni. Zemřít, ale předtím jít na Trainspotting 2. Jsem asi poslední, kdo to viděl. Všichni říkali, běž na to, tak jsem šel. Mé pocity: vyplázneš 150kč za ultimátní depku a odchází z kina a říkáš si: Old! I am so fucking old! Znám i lepší způsoby, jak trávit volnej čas. Ale jinak dobrý. Ta zápletka s probuzením spisovatelského talentu mě dost štvala. Ale zbytek byl působivej. Až moc působivej. (Jo a ještě se přidávám do velké skupiny lidí, kterým se nelíbilo kýčovité uzavření Begbieho příběhu)
380032
dobrý
0 0

7-8/10

Nejdůležitější je, že z toho filmu nemám dojem nadstavované kaše. Rozhodně to není to samé a ještě do toho přimícháme něco víc. Charaktery jsou stále zábavné, ale vyvinuly se, každý z hlavních hrdinů si něčím prošel a změnilo jej to, nebo ho to v rámci filmu změní. Jasně je tu hodně přítomná nostalgie a vzpomínání, které je často sraženo nějakou cynickou poznámkou nebo fajn hláškou. Na postavách jde poznat, že už to nejsou dvacetiletí týpci, ale chlapy přes 40 co neví co se životem, který vlastně nikdy nevedli. A nakonec dělají to co jim šlo nejlíp, i když jim to taky moc nešlo.
Danny Boyle má pořád plno nápadů na super scény, kamerové hrátky i fajn filmové vychytávky. Některé scény jsou naprosto super, některé samozřejmě slabší. Konec mi přijde trochu natažený a celý film by mohl být trochu údernější. Ale bavilo mě to a to dost.:+
373733
Nejdůležitější je, že z toho filmu nemám dojem nadstavované kaše. Rozhodně to není to samé a ještě do toho přimícháme něco víc. Charaktery jsou stále zábavné, ale vyvinuly se, každý z hlavních hrdinů si něčím prošel a změnilo jej to, nebo ho to v rámci filmu změní. Jasně je tu hodně přítomná nostalgie a vzpomínání, které je často sraženo nějakou cynickou poznámkou nebo fajn hláškou. Na postavách jde poznat, že už to nejsou dvacetiletí týpci, ale chlapy přes 40 co neví co se životem, který vlastně nikdy nevedli. A nakonec dělají to co jim šlo nejlíp, i když jim to taky moc nešlo. Danny Boyle má pořád plno nápadů na super scény, kamerové hrátky i fajn filmové vychytávky. Některé scény jsou naprosto super, některé samozřejmě slabší. Konec mi přijde trochu natažený a celý film by mohl být trochu údernější. Ale bavilo mě to a to dost.*:+*
7-8/10
0 0

9/10

knížku porno jsem nečetl. 1. díl je u mě za kult (nikdy jsem nebral drogy ani se nepral po hospodách)
ale druhej díl mě prostě nadchnul. Pohled na život skoro ztroskotanců kterým táhne na 50. a kteří se snaží zachránit. A pořád jim to nejde.
Špičková kamera a zvuk.
Scéna v restauraci a Rentonův proslov co znamená choose life je neskutečná !!!
A pak ta záchodová na diskotéce, tam jsem se smál opravdu hodně už na začátku, protože jsem tušil z trailerů kam to bude směřovat.
Jo tohle se hodně povedlo! A strašně moc bych si dal ještě jeden díl s touhle partou :-)
možná to dám ještě jednou až se ten film rozleží. Bylo tam toho hodně k zapamatování ...
373547
knížku porno jsem nečetl. 1. díl je u mě za kult (nikdy jsem nebral drogy ani se nepral po hospodách) ale druhej díl mě prostě nadchnul. Pohled na život skoro ztroskotanců kterým táhne na 50. a kteří se snaží zachránit. A pořád jim to nejde. Špičková kamera a zvuk. Scéna v restauraci a Rentonův proslov co znamená choose life je neskutečná !!! A pak ta záchodová na diskotéce, tam jsem se smál opravdu hodně už na začátku, protože jsem tušil z trailerů kam to bude směřovat. Jo tohle se hodně povedlo! A strašně moc bych si dal ještě jeden díl s touhle partou :-) možná to dám ještě jednou až se ten film rozleží. Bylo tam toho hodně k zapamatování ...
9/10
0 0
viac štýlový až comicsový kvázi thriller než pokračovanie generačnej výpovede, ktorou bola jednotka. Begbieho útek na začiatku? Naháňačka 50-nikov, za ktorú by sa nemusel hanbiť ani Jason Bourne?

absolútne nechápem kde tu Hlad videl hrdinov "utápajúcich sa v melanchólii" či "smutný příběh o lidech, kterým dochází, že je konec." ani jeden z hrdinov, možno okrem Spuda, nepôsobil ako rezignovaná troska. naopak, žili dosť akčne.

toto fakt s realitou 40-nikov čo spláchli celú mladosť v drogách z kraja spoločnosti nemalo spoločné nič, vrátane celého finále. toto bol Trainspotting 2: The Comics. pobavilo, dobrá nostalgia, dobrý humor, atď. ale depka či ˇhořkost a smutek? ani náhodou...

Boyle a spol. na poriadnu depresiu nemali evidentne ani gule, ani chuť...

373463
viac štýlový až comicsový kvázi thriller než pokračovanie generačnej výpovede, ktorou bola jednotka. Begbieho útek na začiatku? Naháňačka 50-nikov, za ktorú by sa nemusel hanbiť ani Jason Bourne? absolútne nechápem kde tu Hlad videl hrdinov "utápajúcich sa v melanchólii" či "smutný příběh o lidech, kterým dochází, že je konec." ani jeden z hrdinov, možno okrem Spuda, nepôsobil ako rezignovaná troska. naopak, žili dosť akčne. toto fakt s realitou 40-nikov čo spláchli celú mladosť v drogách z kraja spoločnosti nemalo spoločné nič, vrátane celého finále. toto bol Trainspotting 2: The Comics. pobavilo, dobrá nostalgia, dobrý humor, atď. ale depka či ˇhořkost a smutek? ani náhodou... Boyle a spol. na poriadnu depresiu nemali evidentne ani gule, ani chuť...
0 0

choose T2

Rovnou se priznam ze jsem fanda 1 a ze jsem s hrdinama tak nejak vyrosl. A i to "popkulturni prostredi" je mi pomerne blizke. Necekaj jsem nic ale o to vic jsem dostal. Film me strhnul a pro me jednoznacne silny zazitek. Po dlouhe dobe jsem sel z kina max. spokojeny. Pro me ten film fungoval ve vsech smerech. Kdo nema rad 1 moc mu nerekne ani 2, ktera se dost odkazuje na prvni dil. 9/10
A Begbie je neskutecny :+
373264
Rovnou se priznam ze jsem fanda 1 a ze jsem s hrdinama tak nejak vyrosl. A i to "popkulturni prostredi" je mi pomerne blizke. Necekaj jsem nic ale o to vic jsem dostal. Film me strhnul a pro me jednoznacne silny zazitek. Po dlouhe dobe jsem sel z kina max. spokojeny. Pro me ten film fungoval ve vsech smerech. Kdo nema rad 1 moc mu nerekne ani 2, ktera se dost odkazuje na prvni dil. 9/10 A Begbie je neskutecny *:+*
choose T2
0 0

choose T2

T1 som videl prvý krát cca pred 18tmi rokmi a vtedy na mna zapôsobil ako zjavenie z iného sveta. Odvtedy som ho videl veľakrát a naposledy včera, aby som si pre T2 oživil najma detaily, kedže som podľa ohlasov čakal nostalgickú jazdu. A dostal som ju mierou vrchovatou. Niektoré scény boli vyslovene fanúšikovsky prvoplánové, ale tento zámer bol evidentný a mal v kontexte príbehu svoj význam. Príbeh je veľmi jednoduchý ale je silný v momentoch v ktorých silný byť má - napr Rentonove nové "choose life". Kruh sa uzavrel a naozaj bolo niekolkokrát ťažké vidieť našich hrdinov, ako si kôli ich mladíckej nerozvážnosti pokazili život a nič lepšie ich už nečaká. Párkrát som sa pristihol že som normálne dojatý.?) /napr. Spud-ova linka je veľmi silná/ No a poslednou scénou: Renton-izba-platňa som bol už úplne rozomletý - parádne.

Inak skvelá muzika,strih,farby,kamera..no proste Boyle.:+ 8/10
373220
T1 som videl prvý krát cca pred 18tmi rokmi a vtedy na mna zapôsobil ako zjavenie z iného sveta. Odvtedy som ho videl veľakrát a naposledy včera, aby som si pre T2 oživil najma detaily, kedže som podľa ohlasov čakal nostalgickú jazdu. A dostal som ju mierou vrchovatou. Niektoré scény boli vyslovene fanúšikovsky prvoplánové, ale tento zámer bol evidentný a mal v kontexte príbehu svoj význam. Príbeh je veľmi jednoduchý ale je silný v momentoch v ktorých silný byť má - napr Rentonove nové "choose life". Kruh sa uzavrel a naozaj bolo niekolkokrát ťažké vidieť našich hrdinov, ako si kôli ich mladíckej nerozvážnosti pokazili život a nič lepšie ich už nečaká. Párkrát som sa pristihol že som normálne dojatý.*?)* /napr. Spud-ova linka je veľmi silná/ No a poslednou scénou: Renton-izba-platňa som bol už úplne rozomletý - parádne. Inak skvelá muzika,strih,farby,kamera..no proste Boyle.*:+* 8/10
choose T2
0 0
good recenze :)