Diskuze k článku Pasažéři: Recenze

3/10 dobrá sračka
378171
3/10 dobrá sračka
0 -2
Věděl jsem o tom jen zhruba to, že Pratt a Lawrence jsou sami dva na vesmírný lodi , randí a na konci se to strašně posere. A to i kvalitativně. Překvapivě se mi to dost líbilo. První dvě třetiny byly super. A ten akční konec ? Jako to, že se Pratt musí obětovat, aby zachránil 5000 lidí ? Ok. Aby ho pak Lawrence zachraňovala ve vesmíru... oook Aby pak na chvíli umřel ? Jeeez.. Aby pak našli způsob jak se hybernovat, ale jen jeden .... uuuuf, mělo to asi tak o 4 konce víc, než by mělo .. ale nějakým zázračným způsobem mi to nevzalo dobrý pocit z předešlého dění.. jen podotknu, že Lawrence, kromě toho, že skvěle vypadá, tak je i výborná herečka.. ovšem problém jsem měl s Prattem, který jen koulí očima a nadzvedává levé obočí a duševní rozervanost hraje tak, že si nechá narůst vousy , ten je dobrý tak pro Strážce galaxie, né že by tohle byla nějaká buhvíjak dramatická role, nicméně s lepším hercem by to celé fungovalo o dost líp ;)
373951
Věděl jsem o tom jen zhruba to, že Pratt a Lawrence jsou sami dva na vesmírný lodi , randí a na konci se to strašně posere. A to i kvalitativně. Překvapivě se mi to dost líbilo. První dvě třetiny byly super. A ten akční konec ? Jako to, že se Pratt musí obětovat, aby zachránil 5000 lidí ? Ok. Aby ho pak Lawrence zachraňovala ve vesmíru... oook Aby pak na chvíli umřel ? Jeeez.. Aby pak našli způsob jak se hybernovat, ale jen jeden .... uuuuf, mělo to asi tak o 4 konce víc, než by mělo .. ale nějakým zázračným způsobem mi to nevzalo dobrý pocit z předešlého dění.. jen podotknu, že Lawrence, kromě toho, že skvěle vypadá, tak je i výborná herečka.. ovšem problém jsem měl s Prattem, který jen koulí očima a nadzvedává levé obočí a duševní rozervanost hraje tak, že si nechá narůst vousy , ten je dobrý tak pro Strážce galaxie, né že by tohle byla nějaká buhvíjak dramatická role, nicméně s lepším hercem by to celé fungovalo o dost líp *;)*
0 0

strašlivě promarněné.....

takhle to dopadne když pejsek s kočičkou pečou dort :( frkneme tam super randění, super bar, legrácky s vybavením lodi. přidáme mega stupidní kliše sceny "záchrany" lodi. fyzikálně zvrhlé hrátky s gravitací. přikořeníme tanečkem Wall-e a Evy. Akorát na konci chyběla scena z Modrý laguny.....příšerně nesourodé :( ble nebrat 3/10
373859
strašlivě promarněné.....
0 0
Přemýšlím, co mi přišlo lepší, Oblivion nebo Passengers... :)
372047
Přemýšlím, co mi přišlo lepší, Oblivion nebo Passengers... *:)*
0 0
skvělej romantickej scifi film :-) moc jsem si to užíval. Chris a Jen jsou tam úžasní. Chemie fungovala skvěle (nevím koho bych tam obsadil jako alternativu).
Visuál i soundtrack se hodně povedli. Scéna v bazénu hodně super (resp všechny scény kde byla Jen spoře oděna).To finále bylo hodně povedený. Skoro jsem napětím nedýchal .....
U mě vpohodě 8+/10 a doma si to dám určitě vícekrát :-)

Chris Pratt je opravdu megastar. Ten borec má obrovský charisma a ve filmu byl perfektní.
Ve strážcích vol.2 bude excelovat !!! Ve výhledu má teď akorát Jurský svět 2 a další Avengers. Což mu zabere asi celej letošní rok na natáčení ... Tak jsem zvědav jakej projekt bude mít potom ...
371038
skvělej romantickej scifi film :-) moc jsem si to užíval. Chris a Jen jsou tam úžasní. Chemie fungovala skvěle (nevím koho bych tam obsadil jako alternativu). Visuál i soundtrack se hodně povedli. Scéna v bazénu hodně super (resp všechny scény kde byla Jen spoře oděna).To finále bylo hodně povedený. Skoro jsem napětím nedýchal ..... U mě vpohodě 8+/10 a doma si to dám určitě vícekrát :-) Chris Pratt je opravdu megastar. Ten borec má obrovský charisma a ve filmu byl perfektní. Ve strážcích vol.2 bude excelovat !!! Ve výhledu má teď akorát Jurský svět 2 a další Avengers. Což mu zabere asi celej letošní rok na natáčení ... Tak jsem zvědav jakej projekt bude mít potom ...
0 0

KARLOS

Máš pravdu. Spíš jsem chtěl naznačit, co vlastně Michael Bay točí a v čem jsou jeho filmy dobré. On nikdy nelpěl na "chytré" akci, ale spíš točí rád přepálenou destrukci. Proto v Transformerech vezou kostku do města místo na vojenskou základnu do pouště. Ve Skále je těch pitomin ještě víc, ale díky formě obsah nevadí a je to jeden z nejlepších akčňáků všech dob. Že to nesedne každému, ok. Pak mu holt zbyde jen pár filmů (Doug Liman apod), protože těch "hloupějších" je v tomhle žánru naprostá většina.
370508
KARLOS
0 0

on-line

Kostěj: Nope, fr3ak je tu už dlouho...
fr3ak: Tady ale nejde o to, co ty rád a nerad. Že se stavíš do pózičky intelektuála, pro kterého je důležité přísná logika věcí a chování postav je tvoje věc. Ale to, že naběhneš u každé zmínky o Bayovi a řekneš, že točí hloupé filmy? To je naprosto zbytečné, neb většina lidí už to dávno ví, mnozí z nich si dokážou užít film i s tímto vědomím a pokud to někdo náhodou neví, pak na toto zjištění nepotřebuje člověka, který si z trucu dá nick, který vlastně ze své podstaty musí nenávidět.
Takže ve výsledku můžou být Bayovy filmy hloupější jak chtějí, ale ony to narozdíl od lidí, co se v diskuzích chovají arogantně nabubřele, žvatlají o jednodušších divácích, ale ve výsledku jsou hloupější než kdokoliv z nich, ne kvůli tomu, že se jim líbí něco jiného, nebo že mají jiné nároky, ale kvůli tomu, že se očividně intenzivně zabývají věcmi, které jim nic kloudného dát nemůžou, o sobě moc době vědí. Snad krom směšného zadostiučinění, že zvedli nožičku a udělali loužičku v rohu internetové diskuze. Gratuluji, určitě s tvými nároky chápeš, kam tím mířím!
Robur: To taky není úplně pravda. Člověk opravdu může chtít vidět i film, který bude zároveň akční i inteligentně pojatý a záměrně nepíšu "chytrý"...
Co se Evy a Vaška týče - pak ne, tohle porovnání je špatné, neb místo nich bys musel dosadit takové Kabáty, aby to fungovalo tak, jak to myslí fr3ak...
370510
on-line Kostěj: Nope, fr3ak je tu už dlouho... fr3ak: Tady ale nejde o to, co ty rád a nerad. Že se stavíš do pózičky intelektuála, pro kterého je důležité přísná logika věcí a chování postav je tvoje věc. Ale to, že naběhneš u každé zmínky o Bayovi a řekneš, že točí hloupé filmy? To je naprosto zbytečné, neb většina lidí už to dávno ví, mnozí z nich si dokážou užít film i s tímto vědomím a pokud to někdo náhodou neví, pak na toto zjištění nepotřebuje člověka, který si z trucu dá nick, který vlastně ze své podstaty musí nenávidět. Takže ve výsledku můžou být Bayovy filmy hloupější jak chtějí, ale ony to narozdíl od lidí, co se v diskuzích chovají arogantně nabubřele, žvatlají o jednodušších divácích, ale ve výsledku jsou hloupější než kdokoliv z nich, ne kvůli tomu, že se jim líbí něco jiného, nebo že mají jiné nároky, ale kvůli tomu, že se očividně intenzivně zabývají věcmi, které jim nic kloudného dát nemůžou, o sobě moc době vědí. Snad krom směšného zadostiučinění, že zvedli nožičku a udělali loužičku v rohu internetové diskuze. Gratuluji, určitě s tvými nároky chápeš, kam tím mířím! Robur: To taky není úplně pravda. Člověk opravdu může chtít vidět i film, který bude zároveň akční i inteligentně pojatý a záměrně nepíšu "chytrý"... Co se Evy a Vaška týče - pak ne, tohle porovnání je špatné, neb místo nich bys musel dosadit takové Kabáty, aby to fungovalo tak, jak to myslí fr3ak...
0 0
ciwe, není freak přejmenovanej hasta? :D
370399
ciwe, není freak přejmenovanej hasta? *:D*
0 0

fr3ak

Osobně si myslím, že mimo jsi ty. Bay točí akční filmy, přepálené a barevné s patosem a hláškami. Ano, v reálném světě by to použil málokdo, ale k tomuhle filmovému žánru to prostě patří. Pokud máš jiné nároky, nejspíš chceš sledovat úplně jiný žánr. Já taky nelezu na Evu a Vaška, protože mám rád rock a metal.
370398
fr3ak
0 0

speedy.mail

you forgot Pain&Gain
370397
you forgot Pain&Gain
speedy.mail
0 0

speedy.mail

Mě krom práce lidí z ILM zajímá u filmů třeba i to co postavy vypouští z huby a taky jestli se to co děje na obrazovce dává aspoň trochu smysl - z tebou jmenovaných to nemá ani jeden :D

Chápu, že jednoduššímu divákovi (to jako např. tobě) stačí, že je to drahé, barevné a hýbe se to, ale já mám nároky trochu jinde.
Takže až na někoho budeš reagovat, že je mimo jen proto, že tu nechválí kdejakou sračku, tak se nejdřív zamysli nad tím k čemu tu ty diskuze vlastně jsou.

Kdo že je tu mimo?8)
370496
Mě krom práce lidí z ILM zajímá u filmů třeba i to co postavy vypouští z huby a taky jestli se to co děje na obrazovce dává aspoň trochu smysl - z tebou jmenovaných to nemá ani jeden :D Chápu, že jednoduššímu divákovi (to jako např. tobě) stačí, že je to drahé, barevné a hýbe se to, ale já mám nároky trochu jinde. Takže až na někoho budeš reagovat, že je mimo jen proto, že tu nechválí kdejakou sračku, tak se nejdřív zamysli nad tím k čemu tu ty diskuze vlastně jsou. Kdo že je tu mimo?*8)*
speedy.mail
0 0
Za posledních 20 let Bay natočil skvělé filmy jako Armageddon, Ostrov, Bad Boys 2 nebo první Transformers, takže opět mimo.8)
370493
Za posledních 20 let Bay natočil skvělé filmy jako Armageddon, Ostrov, Bad Boys 2 nebo první Transformers, takže opět mimo.*8)*
0 0

pepo

V Bayových rukách už nikdy žádná klasika nevznikne. Vždyť za posledních 20 let natočil pár sotva průměrných filmů a hromadu sraček...
370491
pepo
0 0
Toto bude veľké Guilty Pleasure. Veľmi hlúpy ale na druhej strane aj veľmi zábavný film so skvelou myšlienkou a obrovsky premrhaným potenciálom. V rukách Baya alebo Nolana (áno, dáva to zmysel) z toho mohla byť žánrová klasika. Stačilo pridať buď na naivite a bombastičnosti alebo ambicióznosti. Takto z toho ostala iba romantická sci-fi s tlčúcim srdiečkom, vypnutým mozgom a slabučkým záverečným aktom pre nenáročné publikum, ktorú si veľmi rád ešte párkrát zopakujem. Na DVD to bude fungovať omnoho lepšie. Ale Pratt a hlavne Lawrence v rámci možností super. 7/10
370490
0 0

Lol dik.

To je tak strašne hlúpe :D
370192
Lol dik. To je tak strašne hlúpe *:D*
0 0

Počkej.. A jak to tedy, že všichni čekali to finále úplně jiné??

To mněl or jakože skončit úplně jinak, nebo co??
Hoďte to kdyžtak někdo do spoileru prosím..
370190
Počkej.. A jak to tedy, že všichni čekali to finále úplně jiné?? To mněl or jakože skončit úplně jinak, nebo co?? Hoďte to kdyžtak někdo do spoileru prosím..
0 0
jo, takhle to zni dobre... ale pask si clovek uvedomi, ze to ma 2 hodiny a material je to tak na 40 minut
370189
0 0

Takhle z toho popisu děje to zní vážně dobře. :D
370188
Takhle z toho popisu děje to zní vážně dobře. *:D*
0 0
V budoucnosti je kolonizace planet nejvýdělečnější business na světě, Pratt spolu s dalšími 5000 lidmi včetně Lawrence cestuje vesmírnou lodí na planetu Homestead II, aby ji osídlili (za 50% veškerého výdělku, což není důležitý, ale je to zajímavá myšlenka), přičemž se musí na 120 let nechat položit do hibernace, protože by jinak cestu nepřežili. V 1/4 letu je loď poškozena a první ze systémů, které postupně začnou odpadávat, je Prattova hibernační komora. Rok to zkouší dát sám, nicméně pak už to je na něj moc, chce se zabít, ale nemá kuráž. V tom naráží na spící Lawrence, kterou chvíli stalkuje, přičemž se do ní zamiluje a ze zoufalosti ji probudí, tzn. že ji odkáže na smrt spolu s ním. Pak spolu rok chodí, ona se omylem dozví, co provedl a začne ho nenávidět. Další a další systémy selhávají. Mimo jiné i i další lůžko, tentokrát s Fishburnem, který jim odemkne dveře na můstek a tam zjistí, že se celá loď pomalu začíná rozpadat. Fishburn krátce na to umře, protože má 612 poruch na zdraví. Pratt s Lawrence musí opravit loď, to ale nejde zevnitř, takže Pratt vyleze ven. Tam zjistí, že se bude muset obětovat, Lawrence je proti, ale nakonec nemá moc na výběr. Loď je opravena, Pratt na chvíli umře, ale Lawrence ho na poslední chvíli zachrání a přivede zpátky k životu pomocí lékařského super lůžka. On po nějaké době zjistí, že jí pomocí toho samého lůžka může zase uspat, nabídne jí to, ale ona si vybere raději awesome space život s ním. O 89 let později se probouzí zbytek posádky, v hlavní hale Pratt vysázel stromy takže to tam je celý zelený, uprostřed si postavili dům ze dřeva, nejspíš už jsou ale nějakou dobu dávno mrtví. Andy Garcia má cameo. Konec :D
370187
[spoiler]V budoucnosti je kolonizace planet nejvýdělečnější business na světě, Pratt spolu s dalšími 5000 lidmi včetně Lawrence cestuje vesmírnou lodí na planetu Homestead II, aby ji osídlili (za 50% veškerého výdělku, což není důležitý, ale je to zajímavá myšlenka), přičemž se musí na 120 let nechat položit do hibernace, protože by jinak cestu nepřežili. V 1/4 letu je loď poškozena a první ze systémů, které postupně začnou odpadávat, je Prattova hibernační komora. Rok to zkouší dát sám, nicméně pak už to je na něj moc, chce se zabít, ale nemá kuráž. V tom naráží na spící Lawrence, kterou chvíli stalkuje, přičemž se do ní zamiluje a ze zoufalosti ji probudí, tzn. že ji odkáže na smrt spolu s ním. Pak spolu rok chodí, ona se omylem dozví, co provedl a začne ho nenávidět. Další a další systémy selhávají. Mimo jiné i i další lůžko, tentokrát s Fishburnem, který jim odemkne dveře na můstek a tam zjistí, že se celá loď pomalu začíná rozpadat. Fishburn krátce na to umře, protože má 612 poruch na zdraví. Pratt s Lawrence musí opravit loď, to ale nejde zevnitř, takže Pratt vyleze ven. Tam zjistí, že se bude muset obětovat, Lawrence je proti, ale nakonec nemá moc na výběr. Loď je opravena, Pratt na chvíli umře, ale Lawrence ho na poslední chvíli zachrání a přivede zpátky k životu pomocí lékařského super lůžka. On po nějaké době zjistí, že jí pomocí toho samého lůžka může zase uspat, nabídne jí to, ale ona si vybere raději awesome space život s ním. O 89 let později se probouzí zbytek posádky, v hlavní hale Pratt vysázel stromy takže to tam je celý zelený, uprostřed si postavili dům ze dřeva, nejspíš už jsou ale nějakou dobu dávno mrtví. Andy Garcia má cameo. Konec *:D*[/spoiler]
0 0
Ak sa niekomu chce spíšte mi to spoileru priebeh filmu s finále... nikdy to nechcem vidieť tak aspoň, či som sa trafil do deja.
370173