Povedených her podle filmů fakt moc nemáme, příští rok by to ale mohl změnit velkolepý a ambiciózní Warcraft, výpravná akce Assassin´s Creed a konec konců vlastně i animá Ratchet and Clank. Hollywood to zkrátka bude zkoušet pořád, protože když se producenti podívají na to, kolik lidí sedí u počítačů a hraje a jak moc na tom herní společnosti umějí vydělat, tak chce logicky taky svůj kousek. Dalším projektem, který by se rád přiživil, je CrossFire.

 

Jde o akční online řežbu, v níž si to na jedné mapě rozdají dva týmy žoldáků, které musí splnit nějaký úkol, ale víceméně jde jen o to zastřelit ostatní a přežít. V loňském roce šlo údajně o nejvýdělečnější hru na světě a tržby se pohybovaly okolo 1,3 miliardy dolarů. Což jde. Takže se ke slovu dostal Neal Moritz, který se specializuje na velké, drahé, tupé, akční a obvykle celkem zábavné filmy. Na svém kontě má sérii Rychle a zběsile, ale třeba i Já, legenda, xXx, Zeleného sršně nebo Total Recall, ale dělal třeba i na Jump Street. Portfolio je to slušné, teď jen najít herce, napsat scénář a sehnat režiséra. Nejspíš až úspěch Warcraftu a Assassin´s Creed rozhodne, co bude dál.

--- 

Vytáhni v hospodě: Podle tvůrců hry je registrováno 400 milionů hráčů.