Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Warcraft: První střet: Camrip teaseru

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

TrDLo

Osobně mám nejraději ten k Burning Crusade. You are not prepared mě tehdá dost vzalo.
330951
Osobně mám nejraději ten k Burning Crusade. You are not prepared mě tehdá dost vzalo.
TrDLo
0 0
reagovat
I o několik let starší Diablo a WarCraft II měly filmečky, technologicky na podobné úrovni jako StarCraft. Diablo II ale udělalo asi ten nejviditelnější skok kupředu, protože využívalo cinematics ve větší míře a ty byly kvalitativně už úplně někde jinde. No a pak už to šlo ráz na ráz, že :)

personal favorite
330949
I o několik let starší Diablo a WarCraft II měly filmečky, technologicky na podobné úrovni jako StarCraft. Diablo II ale udělalo asi ten nejviditelnější skok kupředu, protože využívalo cinematics ve větší míře a ty byly kvalitativně už úplně někde jinde. No a pak už to šlo ráz na ráz, že :) [link="https://www.youtube.com/watch?v=BCr7y4SLhck"]personal favorite[/link]
0 0
reagovat
začalo to filmečkama k starcraftu 1
330947
začalo to filmečkama k starcraftu 1
0 0
reagovat
ako človeka čo hral poslednú hru Prehistorik ma to strašne nudí
330946
ako človeka čo hral poslednú hru Prehistorik ma to strašne nudí
0 0
reagovat
Ty krávo. Jo, přesně takovej ten warcraftí film chci. Tak začlo to už filmečkama k Diablu dvojce, žejo...
330943
Ty krávo. Jo, přesně takovej ten warcraftí film chci. Tak začlo to už filmečkama k Diablu dvojce, žejo...
0 0
reagovat
boží!
330942
boží!
0 0
reagovat

starcraft 2 video

tak tohle byla nádhera :-) opravdu hodně nařvanej teaser !! :-) a hranej film by byl asi totální mega nářez :-) ale jestli výjde WoW tak proč by se pak nemohli pustit do Starcraftu popř. pak i do Diabla !!
330940
tak tohle byla nádhera :-) opravdu hodně nařvanej teaser !! :-) a hranej film by byl asi totální mega nářez :-) ale jestli výjde WoW tak proč by se pak nemohli pustit do Starcraftu popř. pak i do Diabla !!
starcraft 2 video
0 0
reagovat

hm

vyslo posledni video od blizzardu k starcarft 2 datadisku: link


at se na me nikdo nezlobi ale takto natoceny cely film uvidim bambilionkrat radeji nez toceno jinak - tohle digi, cgi ci at je to cokoliv proste zeru a svetum z blizzardich her to urcite sedi vic nez zaber na hory Noveho Zelandu po tisici prve dokola, zvlast kdyz se to hodne casto odehrava na jinych ci smyslenych planetach
330938
vyslo posledni video od blizzardu k starcarft 2 datadisku: https://www.youtube.com/watch?v=M_XwzBMTJaM at se na me nikdo nezlobi ale takto natoceny cely film uvidim bambilionkrat radeji nez toceno jinak - tohle digi, cgi ci at je to cokoliv proste zeru a svetum z blizzardich her to urcite sedi vic nez zaber na hory Noveho Zelandu po tisici prve dokola, zvlast kdyz se to hodne casto odehrava na jinych ci smyslenych planetach
hm
0 0
reagovat
Či to bude digi-grc alebo už ako to tu volajú ľudia. Ak to bude rešpektovať predlohu a bude to ten svet rozvíjať a nie degradovať ako to robia iné herné adaptácie, čo vypadá, že Blizzard si na to dal pozor, tak sem s tým digi-hnusom. Holyúdu sa podarilo potopiť veci ako Max Payne čo fakt chce skill pretože tá hra je dosť filmová sama o sebe.
330366
Či to bude digi-grc alebo už ako to tu volajú ľudia. Ak to bude rešpektovať predlohu a bude to ten svet rozvíjať a nie degradovať ako to robia iné herné adaptácie, čo vypadá, že Blizzard si na to dal pozor, tak sem s tým digi-hnusom. Holyúdu sa podarilo potopiť veci ako Max Payne čo fakt chce skill pretože tá hra je dosť filmová sama o sebe.
0 0
reagovat
jonnas: Pak by ale uměle musel třeba působit i Prometheus (a milion dalších, v dnešních dnech prakticky komplet hollywood), který se zaznamenával stejným kamerovým setupem (včetně 3Dčka) a u toho můžeme snad s čistým svědomím říct, že uměle nikterak nevypadá.
HFRko má především vliv na pohyb. Ano, i detaily v něm vyvstanou zřetelněji, ale vše platí jen v případě, že se divák dívá přímo na HFR kopii. Pokud ne, pak se dívá na kopii, která byla modifikována pro potřeby klasického snímkování - to znamená, že se třeba například snímky sčítají a i kdyby ne a materiál zůstal netknutý jen s tím rozdílem, že se vynechají všechny obsnímky, pak by to na vizuál jako takový nemělo vůbec vliv.
Jednoduše řečeno, kamera do toho promlouvala víceméně minimálně (nárůst detailu, dynamického rozsahu a barevného podání), vše okolo nerealistického příliš reálného looku Hobbita je výhradní záležitostí HFRka (oko dívákovo na to není zvyklé), ale vizuální styl má na svědomí téměř z pravidla vždy kameraman s osvětlovačem a v postprodukci s colorgradingem. A platí to bez výhrad téměř u každého filmu, nejenom u Hobbita (apropo Jaksonovi se "digitálnost" začala vytýkat už někdy kolem Dvou věží, stoprocentně pak s Návratem krále, tuplovaně nakonec s Kongem a to byly všechno filmy točené běžnou snímkovou frekvencí a na analog).
330284
jonnas: Pak by ale uměle musel třeba působit i Prometheus (a milion dalších, v dnešních dnech prakticky komplet hollywood), který se zaznamenával stejným kamerovým setupem (včetně 3Dčka) a u toho můžeme snad s čistým svědomím říct, že uměle nikterak nevypadá. HFRko má především vliv na pohyb. Ano, i detaily v něm vyvstanou zřetelněji, ale vše platí jen v případě, že se divák dívá přímo na HFR kopii. Pokud ne, pak se dívá na kopii, která byla modifikována pro potřeby klasického snímkování - to znamená, že se třeba například snímky sčítají a i kdyby ne a materiál zůstal netknutý jen s tím rozdílem, že se vynechají všechny obsnímky, pak by to na vizuál jako takový nemělo vůbec vliv. Jednoduše řečeno, kamera do toho promlouvala víceméně minimálně (nárůst detailu, dynamického rozsahu a barevného podání), vše okolo nerealistického příliš reálného looku Hobbita je výhradní záležitostí HFRka (oko dívákovo na to není zvyklé), ale vizuální styl má na svědomí téměř z pravidla vždy kameraman s osvětlovačem a v postprodukci s colorgradingem. A platí to bez výhrad téměř u každého filmu, nejenom u Hobbita (apropo Jaksonovi se "digitálnost" začala vytýkat už někdy kolem Dvou věží, stoprocentně pak s Návratem krále, tuplovaně nakonec s Kongem a to byly všechno filmy točené běžnou snímkovou frekvencí a na analog).
0 0
reagovat

VFX

Čo sa týka vizuálnych efektov a ich tvorby môžem odporúčiť parádny český web VFX.cz, neviem či to tu niekto poznáte.
Ak to teda niekoho zaujíma a chcel by sa dozvedieť viac o tvorbe trikov, o histórii tohto úžasného odvetvia a o tom aké množstvo práce a času si vyžaduje každý jeden záber, tak si to určite pozrite.
Ako písal jonnas, na MZ trošku chýbajú také články.
330281
Čo sa týka vizuálnych efektov a ich tvorby môžem odporúčiť parádny český web [link="http://vizualniefekty.cz/"]VFX.cz[/link], neviem či to tu niekto poznáte. Ak to teda niekoho zaujíma a chcel by sa dozvedieť viac o tvorbe trikov, o histórii tohto úžasného odvetvia a o tom aké množstvo práce a času si vyžaduje každý jeden záber, tak si to určite pozrite. Ako písal [b]jonnas[/b], na MZ trošku chýbajú také články.
VFX
0 0
reagovat

vizuál Hobita

Ta trilogie vypadala uměle spíše kvůli zvolené kameře než nasvícení a postprodukci. Tím myslím UHD - 4K a HFR - 48 fps... oko diváka na toto není zvyklé, a proto to vypadá divně plytce, skoro malovaně. A když se k tomu přidá ještě ta stylizace... Mno, výsledek prostě nebyl moc povedený. To mi připomnělo, že tu na MZ docela chybí takové ty technické články; to bylo vždy pěkné počtení.
330280
Ta trilogie vypadala uměle spíše kvůli zvolené kameře než nasvícení a postprodukci. Tím myslím [b]UHD[/b] - 4K a [b]HFR[/b] - 48 fps... oko diváka na toto není zvyklé, a proto to vypadá divně plytce, skoro malovaně. A když se k tomu přidá ještě ta stylizace... Mno, výsledek prostě nebyl moc povedený. To mi připomnělo, že tu na MZ docela chybí takové ty technické články; to bylo vždy pěkné počtení.
vizuál Hobita
0 0
reagovat

BrusVejn

Ano, v niečom máš pravdu, nehovorím že niesú filmy ktoré si ten hejt zaslúžia a kde to CGI vyzerá niekedy naozaj žalostne. Keď už si načal práve Hobita, tak tretia časť nebola z hľadiska vfx nič svetoborné a v niektorých scénach vyzerala dosť škaredo.
Aj keď väčšinou je to spôsobené práve tým nasvietením a farebnosťou, tak ako tu už písal KARLOS.
Tam si myslím že je ten hejt zaslúžený. Ale porovnajme si Hobita trojku napríklad s prvou časťou.
Osobne si myslím že vfx v prvom Hobitovi sú parádne. Tam nemáš čo vytknúť.
Glum bol excelentný a keď sa pozriem na Gluma z Pána prsteňov vidím neuveritelný rozdiel. Taktiež všetky ostatné CGI charaktery sú z môjho pohľadu výborné a keď niekto vyhlasuje že efekty v LOTR sú stokrát lepšie ako v Hobitovi (jednotke) mal by si poriadne pretrieť oči a všímať si detaily.
A sú taký ľudia a je ich hrozne veľa, čo budú neustále tvrdiť ako to vyzerá odporne,
umelo a že sa na to nedá pozerať. Stačí keď si pozrú trailer a zbadajú nejaké digitálne prostredie alebo postavu a v momente ten film zatratia a na všetkých možných diskusiách píšu že čo to je za bordel a CGI shit.
Preto ten môj názor že vlastne ani nejde o to ako to nakoniec bude vyzerať v kine.
Proste neboli použité reálne prostredia a masky takže je to odpad ;)

A práve pri Warcrafte som dúfal že budú tvorcovia oveľa viac vsádzať na CGI ako na real. Pretože inak si tých orkov ani neviem predstaviť. A už vôbec nie nejaké masky na hercoch ako v LOTR. Takže ja som zatiaľ veľmi spokojný.
330276
Ano, v niečom máš pravdu, nehovorím že niesú filmy ktoré si ten hejt zaslúžia a kde to CGI vyzerá niekedy naozaj žalostne. Keď už si načal práve Hobita, tak tretia časť nebola z hľadiska vfx nič svetoborné a v niektorých scénach vyzerala dosť škaredo. Aj keď väčšinou je to spôsobené práve tým nasvietením a farebnosťou, tak ako tu už písal KARLOS. Tam si myslím že je ten hejt zaslúžený. Ale porovnajme si Hobita trojku napríklad s prvou časťou. Osobne si myslím že vfx v prvom Hobitovi sú parádne. Tam nemáš čo vytknúť. Glum bol excelentný a keď sa pozriem na Gluma z Pána prsteňov vidím neuveritelný rozdiel. Taktiež všetky ostatné CGI charaktery sú z môjho pohľadu výborné a keď niekto vyhlasuje že efekty v LOTR sú stokrát lepšie ako v Hobitovi (jednotke) mal by si poriadne pretrieť oči a všímať si detaily. A sú taký ľudia a je ich hrozne veľa, čo budú neustále tvrdiť ako to vyzerá odporne, umelo a že sa na to nedá pozerať. Stačí keď si pozrú trailer a zbadajú nejaké digitálne prostredie alebo postavu a v momente ten film zatratia a na všetkých možných diskusiách píšu že čo to je za bordel a CGI shit. Preto ten môj názor že vlastne ani nejde o to ako to nakoniec bude vyzerať v kine. Proste neboli použité reálne prostredia a masky takže je to odpad *;)* A práve pri Warcrafte som dúfal že budú tvorcovia oveľa viac vsádzať na CGI ako na real. Pretože inak si tých orkov ani neviem predstaviť. A už vôbec nie nejaké masky na hercoch ako v LOTR. Takže ja som zatiaľ veľmi spokojný.
BrusVejn
0 0
reagovat
BrusVejn: Abchom byli fér, poměr lesů CGI/studio a opravdových u Hobbita a LOTRa je 1 ku jedné.
Že Hobbit vypadá úplně jinak jak LOTR je zásluhou colorgradingu/svícení/kamerového setupu a jen velmi minimálně pak CGI (ano, sudy jsou třeba z velké části natočeny reálně a to, že CELÁ sekvence vypadá tak, jak vypadá, je dáno právě těmi výše vypsanými věcmi).
To, že se točí víc ve studiu a na CGI celky není nic překvapivého – umožňuje to, co reálné natáčení neumožňuje...
330266
BrusVejn: Abchom byli fér, poměr lesů CGI/studio a opravdových u Hobbita a LOTRa je 1 ku jedné. Že Hobbit vypadá úplně jinak jak LOTR je zásluhou colorgradingu/svícení/kamerového setupu a jen velmi minimálně pak CGI (ano, sudy jsou třeba z velké části natočeny reálně a to, že CELÁ sekvence vypadá tak, jak vypadá, je dáno právě těmi výše vypsanými věcmi). To, že se točí víc ve studiu a na CGI celky není nic překvapivého – umožňuje to, co reálné natáčení neumožňuje...
0 0
reagovat

Robur, FallenMaia

Nemyslím si že je hejtované CGI ako také ale skôr jeho využitie v posledných rokoch. Pekne to je vidno na Hobitovi, ktorý sa odohráva v tom istom svete ako LOTR ale vyzerá oproti nemu žalostne. Keď tvorcovia napríklad ani nevytiahnu päty zo štúdia pretože ten les sa dá predsa spraviť do pozadia aj digitálne, tak potom nastávajú tie pravé digi-hnusy, digi-bordele a CGI sračky. To tak k celkovo k CGI problematike z mojej strany. Warcraft bude snáď ten lepší prípad aj keď pochybujem.
330264
Nemyslím si že je hejtované CGI ako také ale skôr jeho využitie v posledných rokoch. Pekne to je vidno na Hobitovi, ktorý sa odohráva v tom istom svete ako LOTR ale vyzerá oproti nemu žalostne. Keď tvorcovia napríklad ani nevytiahnu päty zo štúdia pretože ten les sa dá predsa spraviť do pozadia aj digitálne, tak potom nastávajú tie pravé digi-hnusy, digi-bordele a CGI sračky. To tak k celkovo k CGI problematike z mojej strany. Warcraft bude snáď ten lepší prípad aj keď pochybujem.
Robur, FallenMaia
0 0
reagovat

FallenMaia

Souhlas. CGI umoznuje natocit filmy, ktere by pred 20 lety proste nesly. A prestoze se jim da v kine snadno vyhnout, porad na ne budou CGI odpurci chodit a pak je pomlouvat.
330259
Souhlas. CGI umoznuje natocit filmy, ktere by pred 20 lety proste nesly. A prestoze se jim da v kine snadno vyhnout, porad na ne budou CGI odpurci chodit a pak je pomlouvat.
FallenMaia
0 0
reagovat
Jedným slovom wau!!!
Síce je tam vidieť veľké h... ale z toho čo som rozoznal a keď si to predstavím v HD kvalite a s poriadnym zvukom, tak asi budem mať predčasné Vianoce :D:D teda ak ten trailer vôbec vyjde ešte pred nimi.
Toto bude mega chlapci, dajte na moje slová.
A mimochodom, obdivujem tých majstrov a vševedov, ktorí už teraz dopredu, aj z takéhoto rozmazaného, nekvalitného videa vidia, že to bude... počkať, ako tomu všetci teraz hovoria?? Aha :D digi-hnus, digi-bordel, CGI sračka a tak ďalej a tak ďalej. Niekedy vážne nerozumiem tomu hejtu na dnešné vfx.
Podľa mňa niektorí ľudia na to nadávajú už z princípu. Len aby zapadli do davu.
Čo myslíte??
330251
Jedným slovom wau!!! Síce je tam vidieť veľké h... ale z toho čo som rozoznal a keď si to predstavím v HD kvalite a s poriadnym zvukom, tak asi budem mať predčasné Vianoce *:D**:D* teda ak ten trailer vôbec vyjde ešte pred nimi. Toto bude mega chlapci, dajte na moje slová. A mimochodom, obdivujem tých majstrov a vševedov, ktorí už teraz dopredu, aj z takéhoto rozmazaného, nekvalitného videa vidia, že to bude... počkať, ako tomu všetci teraz hovoria?? Aha *:D* digi-hnus, digi-bordel, CGI sračka a tak ďalej a tak ďalej. Niekedy vážne nerozumiem tomu hejtu na dnešné vfx. Podľa mňa niektorí ľudia na to nadávajú už z princípu. Len aby zapadli do davu. Čo myslíte??
0 0
reagovat
Ako prd tam je vidiet, ale zatial super :D vyzera, ze sa dockame vela epickych momentov :+ tesim, velmi
330241
Ako prd tam je vidiet, ale zatial super *:D* vyzera, ze sa dockame vela epickych momentov *:+* tesim, velmi
0 0
reagovat

Dosty45

Vím, že to je z ní. Ale říkám, všechno, u čeho tam napsáno "Projected", tam jenom hádaj, takže nemá smysl se tím řídit :)
330233
Vím, že to je z ní. Ale říkám, všechno, u čeho tam napsáno "Projected", tam jenom hádaj, takže nemá smysl se tím řídit :)
Dosty45
0 0
reagovat

KarelR



KarelR
koukni sem link je to docela dobrá stránka.:D
330226
KarelR koukni sem http://projectionlist.com/#/site je to docela dobrá stránka.*:D*
KarelR
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se