Když byste někomu řekli, že filmy podle hraček jsou v kině úspěšnější než ty podle videoher a bez problémů obstojí i ve srovnání s comicsovými adaptacemi, asi by vás považoval za idiota. Dokud by mu nedošlo, že Transfomeří nejsou podle skutečné události a G.I. Joe není adaptace sbírky povídek Franze Kafky. No a teď to vypadá, že studia hodlají jít ještě dál. Připadaly vám hračky málo? Ohrnujete nos nad videohrami? Připravte se příští rok na adaptaci aplikace (odmítám to nazvat hrou) Angry Birds, která nejspíš v kinech vydělá hodně peněz, a brzy se dočkáme i japonského fenoménu jménem Hello Kitty.

 

Tahle bílá kočička s růžovou mašlí je tak strašně roztomilá, že kdyby existovala, dokázala by během víkendu ukončit konflikt na Ukrajině. Tenhle fenomén spojený s postavičkou, která bydlí v Londýně s rodiči a sestrou Mimmy, váží jako tři jablka a je velká jako pět jablek, si podmanil Japonsko a pak i skoro celý svět. Vidět ji můžete na hadrech, kartičkách, palkátech, samolepkách, spodním prádle lolitovsky se tvářících slečen, ale někteří magoři mají i celé pokoje ve stylu Hello Kitty. Ročně tahle roztomilá potvora trhne na licenčních smlouvách miliardu dolarů. A teď dostane svůj film. S premiérou se předběžně počítá na rok 2019 a scénář nebo jména lidí před a za kamerou jsou ještě daleko, ale vypadá to, že nepůjde o žádnou rychlokvašku. Japonská společnost Sanrio je totiž údajně připravená narvat do filmu a marketingu 240 milionů dolarů. Dejte si bacha. Za pár let na vás Hello Kitty vyskočí i z mísy na hajzlech v putyce čtvrté cenové někde na Smíchově.