víkendový výplach
Co má ve smlouvě napsáno Samuel L. Jackson? Kdo v Hollywoodu má nejdrsnější prsty? A dá se recenze na Kick-Ass 2 odzpívat?

Poslední letní výplach

Recenze týdne
Kick-Ass 2 sice není žádný velký hit, ale rozhodně jde o lepší film, než jsme po trailerech hádali. A fanoušků má evidentně taky dost, protože se dočkal recenze, která je komplet odzpívaná.

Remix týdne
Třetí díl Cornetto Trilogy Edgara Wrighta se do našich kin nepodívá. Jeho invazně-chlastací sci-fi komedie The World's End dostala stopku, což zamrzí vzhledem k tomu, že jde podle všeho o zatraceně povedený kousek. Každopádně jinde ve světě jsou na tom lépe a rádi své nadšení šíří dál do světa. Třeba tím, že udělají hudební mix ze všech tři filmů. Jestli jste někdy chtěli vědět, jak zní Soumrak mrtvých, Jednotka příliš rychlého nasazení a The World's End, tady to zjistíte.

Smlouva týdne
Samuel L. Jackson si umí užívat toho, že je hvězda. Střídá náročné role v ambiciózních filmech s blbnutím Avengers a pěstuje si status nejstylovějšího důchodce široko daleko. Ale to není všechno. Teď z něj totiž vypadlo, že při podpisu smluv vyžaduje jednou specialitu. Jako nadšený golfista musí mít zajištěno, že bude moci hrát alespoň dvakrát týdně. Studio mu musí zajistit převoz na golfové hřiště a v případě nutnosti i členství v klubu. Možná se to může zdát jako rozmarnost celebrity, na druhou stranu kde jinde si můžete v klidu pokecat s Donem Cheadlem, Clintem Eastwoodem nebo Tigerem Woodsem?

Hra týdne
Seriál Firefly to sice nedotáhl ani na dvacet dílů, ale asi by se jen těžko hledala jiná televizní show s takhle nadšenými a i po letech věrnými fanoušky. Řeči o oživení sci-fi série nebere už nejspíš nikdo vážně, ale časem se dočkáme hry na mobily a nedávno vyšla i desková hra. Takže pokud vás už doma nebaví vyhrocené turnaje v Člověče, nezlob se nebo nelítostné bitvy v kvartetu se Šmouly, zkuste tohle.

Poklad týdne
Seriál Breaking Bad se pomalu blíží ke svému konci, jeho hrdina Walter White ale i tak musí pořád ještě vyřešit hromadu problémů. Teď třeba musel přesouvat své pracně našetřené peníze. GPS koordináty úkrytu, které v seriálu zazněly, si ale tvůrci nevytáhli z paty a překvapivě vedou na docela zajímavé místo. Takže vemte lopaty a vyrazte hledat poklad. A bacha na strážné.

Prst týdne
Harrison Ford je jedna z největších žijících hereckých hvězd a i on má svoje trademarky. Zatímco Arnold si neodpustí svoje „I'll Be Back“, představiteli Hana Sola a Indyho stačí podívat se naštvaně do kamery a zvednout prst. Zní to jednoduše? Přiznejte, že takhle stylově byste to nezvládli.

Sequel týdne
Osmdesátková komedie Podivná věda legendárního Johna Hughese je pro geeky něco jako bible. Dva obrýlení kašpaři tu totiž s pomocí vědy vyrobily babu, ze které se jejich spolužáci a nabušenci od fotbalu doslova podělali (jedním z nich byl i maldý Robert Downey Jr.). Teď tu je něco jako pokračování. Jen to v tomhle případě hrdinům úplně nevyšlo, ačkoliv z jejich mašiny původně vylezla modelka Alessandra Ambrosio.

Soutěž týdne
A seriálové Breaking Bad si dáme ještě jednou. Aaron Paul ještě před tím, než se z něj stal narkoman a drogový dealer Jesse, potřeboval peníze a rozhodl se pro celkem originální způsob, jak je získat. K prostituci sice nesklouzl, ale účast ve srandovní televizní soutěži se před světem taky moc utajit nedá.

Varování týdne
Vyřizovat v kině telefonické hovory je podobně slušné jako vykonávat tam velkou potřebu. Zkrátka se to nedělá, ale některým dementům to pořád ještě nedochází a je třeba jim to čas od času připomenout. Někdy to dělají roztomilé postavičky z animáků, v jednom ze starších výplachů jste mohli vidět video, ve kterém majitelé kina využili k upozornění záznam telefonátu se ženou, která byla pohoršena tím, že v kině nemohla telefonovat. Teď se k celé problematice rozhodli vyjádřit hvězdy prý velmi vydařeného romantického dramatu The Spectacular Now Miles Teller a Shailene Woodley. A mluví celkem jasně, tak bacha na ně.

Duel týdne
Minule se řešily neakční role Bruce Willise. Akčnost a neakčnost je evidentně dost relativní pojem, protože dost často padala jména filmů jako Armageddon, 12 opic nebo Vyvolený, ale často se objevoval i Můj soused zabiják nebo Willisova role ze seriálových Přátel.

Dnes se podíváme do comicsového universa. Nového Batmana s tváří Bena Afflecka jsme nafasovali před pár dny. Teď se zkuste zamyslet nad tím, kdo by mohl hrát nového Alfréda. Svoje tipy pište do předmětu a do textu uveďte důvody. A pokusme se vynechat Michaela Cainea .

Za týden zdar