Diskuze k článku Transformers: Recenze

Definitivní návrat do dětství. Už je mi jasné, proč jste všichni říkali, že Shia je cool a Megan je hot. Teď to naprosto chápu.
122070
0 0

7/10

souhlas s rcorpem... ubral bych nektere roboty, aby byl cas predstavit vsechny poradne a divakovi pak na nich zalezelo... shia rulez... prostrihat zbytecne dejove linie a venovat se postavam... akce klidne min (avsak ne tak zbrkle a vic propracovane)
37509
7/10
0 -1

Tvoje recenze je taky skvělá a to s tím "šetřícím módem" výborné... A navíc s tím máš totální pravdu...:+
37508
Tvoje recenze je taky skvělá a to s tím "šetřícím módem" výborné... A navíc s tím máš totální pravdu...*:+*
0 0
Já beru jen 10/10 ostatní je pro mě out :D
Teď už budu říkat: Jak jde o Pána prstenů, Star wars a Transformers neznám ani bratra.
37507
Já beru jen 10/10 ostatní je pro mě out *:D* Teď už budu říkat: Jak jde o Pána prstenů, Star wars a Transformers neznám ani bratra.
0 0

RainMakeR

Nevis jak je velkej ten bumblebee??
37506
Nevis jak je velkej ten bumblebee??
RainMakeR
0 0

MichaelBay

To ano, vždyť víš, že se mi to líbilo, že ten film vypadá úžasně, ale kvůli tomu, že to natočili za tak málo peněz, jsem v podstate neviděl jediný pořádný souboj robot vs. robot tělo na tělo. Nejsem rozhodně jeden z milovníků mega rozpočtů. Všechny ostatní záběry, kde roboti střílí, bouchají do domů, běží, létají jsou výborné, ale tohle bylo opravdu špatné, no. 8) Proto a díky dvou totálním scénáristickým kiksům, jenž zmínil rcorp dávám "jen" to KRÁSNÉ hodnocení, které dávám...
37505
To ano, vždyť víš, že se mi to líbilo, že ten film vypadá úžasně, ale kvůli tomu, že to natočili za tak málo peněz, jsem v podstate neviděl jediný pořádný souboj robot vs. robot tělo na tělo. Nejsem rozhodně jeden z milovníků mega rozpočtů. Všechny ostatní záběry, kde roboti střílí, bouchají do domů, běží, létají jsou výborné, ale tohle bylo opravdu špatné, no. *8)* Proto a díky dvou totálním scénáristickým kiksům, jenž zmínil rcorp dávám "jen" to KRÁSNÉ hodnocení, které dávám...
MichaelBay
0 0
Já mám na rozpočet Transformerů zase úplně odlišný názor.
Mě přijde právě těch 150 milionů dolarů tak akorát a víc peněz už je pak vždy pouze na škodu. Sami se podívejte co se stalo, když Petera Jacksona držila New Line Cinema při zemi, když točil Pána Prstenů. Parádní výkon za "pár" doláčů. Ale jakmile dostal na film 200 mega (King Kong) tak to byl opravdu průser!! Opravdu hodně přeplácaný film + vše digitální!!

Také proto si nepřeji druhý díl Transformerů za víc peněz.
Těch 150 mega bohatě stačí. Transformers jsou toho jasným důkazem.
I s 150 miliony může film vypadat na 300!!! :)
37504
Já mám na rozpočet Transformerů zase úplně odlišný názor. Mě přijde právě těch 150 milionů dolarů tak akorát a víc peněz už je pak vždy pouze na škodu. Sami se podívejte co se stalo, když Petera Jacksona držila New Line Cinema při zemi, když točil Pána Prstenů. Parádní výkon za "pár" doláčů. Ale jakmile dostal na film 200 mega (King Kong) tak to byl opravdu průser!! Opravdu hodně přeplácaný film + vše digitální!! Také proto si nepřeji druhý díl Transformerů za víc peněz. Těch 150 mega bohatě stačí. Transformers jsou toho jasným důkazem. I s 150 miliony může film vypadat na 300!!! *:)*
0 0
Michael Bay překonal sám sebe 10/10

RainMakeR
já na Bumblebeeho na razil v jednom hračkářství v rakouském městě mistelbach měl tak 40cm a stál 40 euro boužel to byl model robota stojícího na autech a nešel předělat na auto a možná že ho na internetu najdeš byl cool
37502
Michael Bay překonal sám sebe 10/10 RainMakeR já na Bumblebeeho na razil v jednom hračkářství v rakouském městě mistelbach měl tak 40cm a stál 40 euro boužel to byl model robota stojícího na autech a nešel předělat na auto a možná že ho na internetu najdeš byl cool
0 0
Auuu, ja chci aby byl ctvrtek.. Nez to uvidim, tak bude diskuse zase o par recenzi jinde :(
37501
Auuu, ja chci aby byl ctvrtek.. Nez to uvidim, tak bude diskuse zase o par recenzi jinde *:(*
0 0

rcorp

Vystihl jsi i to, co jsem ve svém komentu na csfd vystihnout chtěl a nepodařilo se mi to. 8) :+

Ale stejně... tady je, ať v tom nejste sami... :))
Po Ostrově jsem si moc přál, aby se pro příště Michael odprostil od velkých myšlenek a zdánlivě složitých příběhů a natočil konečně jednoduchou, absolutně bezduchou, ale nabušenou jízdu s precizně vypiplanou akcí - tedy tím, co Bay umí nejlépe. To Transformers očividně nabízely, tudíž jsem tušil, že tentokrát by to mohlo vyjít. A ono to v podstatě vyšlo, ale... Po prvních ohlasech jsem se začínal bát, aby té hlouposti nebylo až příliš, neskousnu zase úplně všechno. Přesto jsem doufal, že avizované dokonalé akční sekvence mi to snad bohatě vynahradí. Aby nedošlo předem k nějakému nedorozumnění, hodnotím teď film, který mě opravdu výborně pobavi, ale kterému prostě nemužu dát vyšší hodnocení. Proč? Ukázalo se, že to, že jsou Transformers hloupí - a oni opravdu jsou - není vlastně vůbec žádný problém. Náloži logických chyb se budete spíše smát, než nad nimi brečet. A i ty dětinské fórky vykouzlí na vaší tváři chtě něchtě úsměv. :) Teď to "ale": Stopadesátimilionový rozpočet je přecejen pro film podobného kalibru trochu málo. Transformers sice vypadají naprosto perfektně a z většiny záběrů čiší totální stylovost, kterou Bay dotáhl snad až k samotné dokonalosti, ale jen dokud se na plátně nezačne mačkat a drtit šrot. V tu chvíli předvádí režisér s producentem chytrou a pochopitelnou kamufláž, která ale diváka v podstatě ochuzuje o to, co chtěl v tomto filmu VIDĚT. Scény, kdy proti jednomu z Decepticonů stojí pouze lidští protivníci, jsou točeny přehledně, detailní záběry střídají záběry z dálky a často si v těchto případech opravdu říkáte ono "wow". V okamžicích, kdy se ale na scéně objeví Autobot, aby vojákům a hrdinům pomohl, přepne Bay do "šetřícího" módu a (kromě několika vteřin) poté vidíte už jen nepřehlednou smršť barev poskakující těsně před objektivem. Rozhodně to není žádný detail, ale pořádná hrubka. V podstatě jediná "chyba" tohoto filmu tak způsobuje to, že vedle několika opravdu kulervoucích akčních záběrů jsem se často více bavil právě u klidných pasáží s výřečným Shiou, sexy Megan, nemotornými roboty či vlezlými rodiči. Interakce digitálních efektů (robotů) se skutečným světem je pak opravdu perfektní a vypiplaná. A to i v případech, kdy se roboti hýbou, padají na zem, rozsedávají auta či šlapou po posekaném trávníčku. O to víc mě mrzí, že Spielberg nevytáhl z peněženky ještě nějakých pár desítek milionů navíc, aby si triková studia mohla vyhrát i se souboji samotných robotů "na pěsti", protože takhle o ně v podstatě opravdu přicházíme a já to nemůžu odpustit jen kvůli tomu, že ten film byl tak "levný". To je právě ten problém. :) Sečteno a podtrženo: Transformers jsou plnohodnotným a jedním z nejzábavnějších nejnabušenějších blockbusterů posledních let, které si v kině opravdu nenechte ujít. Ani já je nevidím naposled. Překvapivě ale skřípou tam, kde by to u Baye nikdo nečekal. Ano, nikdo nechtěl strkat moc peněz do projektu s nepředvídatelnou budoucností. Pokud to ale kazí zážitek z filmu, nemůže to být omluva. 8/10
37503
Vystihl jsi i to, co jsem ve svém komentu na csfd vystihnout chtěl a nepodařilo se mi to. *8)* *:+* Ale stejně... tady je, ať v tom nejste sami... :)) Po Ostrově jsem si moc přál, aby se pro příště Michael odprostil od velkých myšlenek a zdánlivě složitých příběhů a natočil konečně jednoduchou, absolutně bezduchou, ale nabušenou jízdu s precizně vypiplanou akcí - tedy tím, co Bay umí nejlépe. To Transformers očividně nabízely, tudíž jsem tušil, že tentokrát by to mohlo vyjít. A ono to v podstatě vyšlo, ale... Po prvních ohlasech jsem se začínal bát, aby té hlouposti nebylo až příliš, neskousnu zase úplně všechno. Přesto jsem doufal, že avizované dokonalé akční sekvence mi to snad bohatě vynahradí. Aby nedošlo předem k nějakému nedorozumnění, hodnotím teď film, který mě opravdu výborně pobavi, ale kterému prostě nemužu dát vyšší hodnocení. Proč? Ukázalo se, že to, že jsou Transformers hloupí - a oni opravdu jsou - není vlastně vůbec žádný problém. Náloži logických chyb se budete spíše smát, než nad nimi brečet. A i ty dětinské fórky vykouzlí na vaší tváři chtě něchtě úsměv. :) Teď to "ale": Stopadesátimilionový rozpočet je přecejen pro film podobného kalibru trochu málo. Transformers sice vypadají naprosto perfektně a z většiny záběrů čiší totální stylovost, kterou Bay dotáhl snad až k samotné dokonalosti, ale jen dokud se na plátně nezačne mačkat a drtit šrot. V tu chvíli předvádí režisér s producentem chytrou a pochopitelnou kamufláž, která ale diváka v podstatě ochuzuje o to, co chtěl v tomto filmu VIDĚT. Scény, kdy proti jednomu z Decepticonů stojí pouze lidští protivníci, jsou točeny přehledně, detailní záběry střídají záběry z dálky a často si v těchto případech opravdu říkáte ono "wow". V okamžicích, kdy se ale na scéně objeví Autobot, aby vojákům a hrdinům pomohl, přepne Bay do "šetřícího" módu a (kromě několika vteřin) poté vidíte už jen nepřehlednou smršť barev poskakující těsně před objektivem. Rozhodně to není žádný detail, ale pořádná hrubka. V podstatě jediná "chyba" tohoto filmu tak způsobuje to, že vedle několika opravdu kulervoucích akčních záběrů jsem se často více bavil právě u klidných pasáží s výřečným Shiou, sexy Megan, nemotornými roboty či vlezlými rodiči. Interakce digitálních efektů (robotů) se skutečným světem je pak opravdu perfektní a vypiplaná. A to i v případech, kdy se roboti hýbou, padají na zem, rozsedávají auta či šlapou po posekaném trávníčku. O to víc mě mrzí, že Spielberg nevytáhl z peněženky ještě nějakých pár desítek milionů navíc, aby si triková studia mohla vyhrát i se souboji samotných robotů "na pěsti", protože takhle o ně v podstatě opravdu přicházíme a já to nemůžu odpustit jen kvůli tomu, že ten film byl tak "levný". To je právě ten problém. :) [b]Sečteno a podtrženo:[/b] Transformers jsou plnohodnotným a jedním z nejzábavnějších nejnabušenějších blockbusterů posledních let, které si v kině opravdu nenechte ujít. Ani já je nevidím naposled. Překvapivě ale skřípou tam, kde by to u Baye nikdo nečekal. Ano, nikdo nechtěl strkat moc peněz do projektu s nepředvídatelnou budoucností. Pokud to ale kazí zážitek z filmu, nemůže to být omluva. [b]8/10[/b]
rcorp
0 0

rcorp

Tleskám:+ Konečně nezaujatý neutralní a proceděný názor. Ve většině se s tebou shoduji ale tak dobře bych to nenapsal;) Jinak pokud ti vadily západy slunce, nepřehlednost a podobně tak při druhém shlédnutí to vynikne ještě více (bohužel). Jinak jsem trochu optimističtější a dávám 8/108)
37500
Tleskám*:+* Konečně nezaujatý neutralní a proceděný názor. Ve většině se s tebou shoduji ale tak dobře bych to nenapsal*;)* Jinak pokud ti vadily západy slunce, nepřehlednost a podobně tak při druhém shlédnutí to vynikne ještě více (bohužel). Jinak jsem trochu optimističtější a dávám 8/10*8)*
rcorp
0 0
Michael Bay je považován za velmistra akčního žánru. V Transformers ukazuje, že má talent i pro komedie, a to takovým způsobem, že komediální část kvalitativně překonává tu akční. Není to ale bohužel dáno více než geniálností veselých scén, ale nezvládnutím těch akčních. Transformers jsou dost nepřehlední, přeplácaní (mimo jiné silné nadužívání Bayových trademarků- západ slunce je sice fajn a cool, ale když se tam objeví asi po desáté, tak už je to fakt moc) a svým způsobem až sterilní. Nejhorší je to při bitce ve městě. První problém je nedostatečné odlišení jednotlivých robotů a to jak charakterově (takže vám na robotech vůbec nezáleží a jejich smrt má nulový efekt), tak vizuálně (hlavně u Decepticonů, kteří jsou si ve své robotické podobě dost podobní, takže nevíte, kdo se s kým mlátí). Kamera a střih na přehlednosti také nepřidávají a výsledek je nulová orientace ve víru bitvy. Přechody mezi jednotlivými sub-bitvami jsou příliš skokové. Nějaký záběr celku z výšky by neuškodil. Dalším problémem je přílišná megalomanie akčních scén. Tím, že jich tam je tolik a zachází se s nimi většinou jako s obyčejnými scénami, tak nemají dostatek prostoru a jejich účinek se dramaticky snižuje. Ve výsledku jsou pak nejpůsobivější skromnější scény, jako honička Bumbelbeeho s policejním autem podbarvená rockovou vypalovačkou, nebo kombinovaný útok na škorpióního robota v poušti. Pro mě paradoxně asi nejpůsobivější moment byla neakční příprava na letecký útok, kdy perfektní hudba a v tenhle moment ještě tolikrát nezneužité bayovské záběry vytvořily vynikající dramatickou atmosféru. A poté samozřejmě závěrečný monolog Optima Primea. Přílišná dementnost zas takovým problémem nebyla, i když rozhodnutí jít do města, nebo rozšifrování signálu Decepticonů jsem měl problém rozdýchat. Nejlepší tak pro mě byla první polovina, která se ještě držela při zemi a kde bezkonkurenčně kraloval Shia LaBeouf (z ostatních postav stojí ještě za zmínku charismatický ministr obrany Jona Voighta, zbytek je jenom povinná lidská vycpávka). Spousta postav a scén je ve filmu naprosto zbytečných až dost otravných (celá analytická linie, "drsný" vyslýchající policista, Sector 7). Ale užil jsem si to, jsou tam über-mega-cool záběry, je to hodně vtipné, ale do dokonalosti to má daleko. Takže nejlepším akčním filmem pro mě (do nástupu Jasona Bournea :)) zůstává Hot Fuzz. Uvidíme jak na mě film zapůsobí po druhé, ale tentokrát si radši předem udělám transformeří poznávačku, abych věděl kdo je kdo. :)

7/10
37499
Michael Bay je považován za velmistra akčního žánru. V Transformers ukazuje, že má talent i pro komedie, a to takovým způsobem, že komediální část kvalitativně překonává tu akční. Není to ale bohužel dáno více než geniálností veselých scén, ale nezvládnutím těch akčních. Transformers jsou dost nepřehlední, přeplácaní (mimo jiné silné nadužívání Bayových trademarků- západ slunce je sice fajn a cool, ale když se tam objeví asi po desáté, tak už je to fakt moc) a svým způsobem až sterilní. Nejhorší je to při bitce ve městě. První problém je nedostatečné odlišení jednotlivých robotů a to jak charakterově (takže vám na robotech vůbec nezáleží a jejich smrt má nulový efekt), tak vizuálně (hlavně u Decepticonů, kteří jsou si ve své robotické podobě dost podobní, takže nevíte, kdo se s kým mlátí). Kamera a střih na přehlednosti také nepřidávají a výsledek je nulová orientace ve víru bitvy. Přechody mezi jednotlivými sub-bitvami jsou příliš skokové. Nějaký záběr celku z výšky by neuškodil. Dalším problémem je přílišná megalomanie akčních scén. Tím, že jich tam je tolik a zachází se s nimi většinou jako s obyčejnými scénami, tak nemají dostatek prostoru a jejich účinek se dramaticky snižuje. Ve výsledku jsou pak nejpůsobivější skromnější scény, jako honička Bumbelbeeho s policejním autem podbarvená rockovou vypalovačkou, nebo kombinovaný útok na škorpióního robota v poušti. Pro mě paradoxně asi nejpůsobivější moment byla neakční příprava na letecký útok, kdy perfektní hudba a v tenhle moment ještě tolikrát nezneužité bayovské záběry vytvořily vynikající dramatickou atmosféru. A poté samozřejmě závěrečný monolog Optima Primea. Přílišná dementnost zas takovým problémem nebyla, i když rozhodnutí jít do města, nebo rozšifrování signálu Decepticonů jsem měl problém rozdýchat. Nejlepší tak pro mě byla první polovina, která se ještě držela při zemi a kde bezkonkurenčně kraloval Shia LaBeouf (z ostatních postav stojí ještě za zmínku charismatický ministr obrany Jona Voighta, zbytek je jenom povinná lidská vycpávka). Spousta postav a scén je ve filmu naprosto zbytečných až dost otravných (celá analytická linie, "drsný" vyslýchající policista, Sector 7). Ale užil jsem si to, jsou tam über-mega-cool záběry, je to hodně vtipné, ale do dokonalosti to má daleko. Takže nejlepším akčním filmem pro mě (do nástupu Jasona Bournea *:)*) zůstává Hot Fuzz. Uvidíme jak na mě film zapůsobí po druhé, ale tentokrát si radši předem udělám transformeří poznávačku, abych věděl kdo je kdo. :) 7/10
0 0

Gorecki

Jo no ten kamion ve kterej se přeměnuje jaksi neodpovida předloze:-)
37498
Gorecki
0 0

Bumblebee rox

link

tohle je ovšem luxus :-)
Vánoce to jistí.Chtěl jsme puvodně Lightsaber ale tohle bude lepší :D8)
37497
http://hasbro.com/default.cfm?page=ps_results&product_id=20237 tohle je ovšem luxus :-) Vánoce to jistí.Chtěl jsme puvodně Lightsaber ale tohle bude lepší *:D**8)*
Bumblebee rox
0 0

rainmaker

som myslel ze chces hracku z tej filmovej sady ;)
37496
rainmaker
0 0

optimus prime 30 cm vyška!

link

a kdybych někdo narazil na Bumblebeeho tak PM me dík :-)
37495
http://www.pompo.cz/detail.asp?zbozi=10075 a kdybych někdo narazil na Bumblebeeho tak PM me dík :-)
optimus prime 30 cm vyška!
0 0

to MB

se muzeme nekde "srazit".....pojedu do Tesca nakonec az zitra, protoze stejne budu mit cestu kolem:)......
37494
se muzeme nekde "srazit".....pojedu do Tesca nakonec az zitra, protoze stejne budu mit cestu kolem*:)*......
to MB
0 0

Jakub Spidey

OK. Čeknu to asi zítra... ;)
37493
OK. Čeknu to asi zítra... *;)*
Jakub Spidey
0 0
bratrance, zkus se podivat na Narodni tridu do Tesca ;)
37492
bratrance, zkus se podivat na Narodni tridu do Tesca *;)*
0 0

RainMakeR

Figurku/model si (Jazze :-)) pojedu koupit do Tesca na Narodni tridu (maji tam ruzne velikosti modelu - ty nejvetsi jsou fakt luxusni a cenove prijatelne). Jinak asi dobry vyber by mel byt napr. ve Sparkysu (ale tam to byva docela hodne predrazene) a nebo muzes zajet do hracek na Floru (myslim, ze tam jsou dve hrackarstvi vedle sebe). Tady mas pripadne jeden odkaz www.maxik.cz
37491
RainMakeR
0 0