Diskuze k článku 30 minut po půlnoci: Recenze

příspěvky 1 - 8 Napsat příspěvek
Vynikajúci film, ale paradoxne nie moc vzrušivý biják. Emócie a adrenalín síce chýbajú, ale ak je divák na to správne naladený čaká ho pecka, ktorá v ňom bude krásne doznievať. Oveľa lepšie než preceňovaný Hurt Locker.9/10
270176
0 0
3/10 Absoulutni feministicka sracka, to smrt ceka vsude se jeste dalo ale taky to nebyla zadna slava 6/10 takze proste zlatej Master 10/10
254826
0 0

9/10

Úvod filmu bol aspoň zaujímavejší než ten v Hobbitovi :D

Inak, súhlas s Memphisom 8)
254746
Úvod filmu bol aspoň zaujímavejší než ten v Hobbitovi *:D* Inak, súhlas s Memphisom *8)*
9/10
0 0
Celá tahle kritika mi přijde hrozně mimo... Vždyť první půlka filmu poměrně jasně ukazuje, že mučení nikam nevede. Až potom, co nakluše Mark Strong a CIA začne dělat 'actual intelligence', dokážou se posunout dopředu.

Film jsem viděl podruhý v kině (díky MZ), a znova mě dost bavil. Je to perfektní procedurální thriller s pohledem do zákulisí práce CIA a třesničkou v podobě závěrečný akce. Nic víc, nic míň. 9/10 a na oscarech budu přát každou sošku.
254207
Celá tahle kritika mi přijde hrozně mimo... Vždyť první půlka filmu poměrně jasně ukazuje, že mučení nikam nevede. Až potom, co nakluše Mark Strong a CIA začne dělat 'actual intelligence', dokážou se posunout dopředu. Film jsem viděl podruhý v kině (díky MZ), a znova mě dost bavil. Je to perfektní procedurální thriller s pohledem do zákulisí práce CIA a třesničkou v podobě závěrečný akce. Nic víc, nic míň. 9/10 a na oscarech budu přát každou sošku.
0 0
Loki: Takto černobíle to nahlížet samozřejmě nelze. Jistěže určité úspěchy waterboarding a podobné metody přinesly, výtěžnost je ovšem diskutabilní a právě extrémně polarizované znázornění v ZDT je nešťastné. Leč výsledky to samozřejmě přineslo, zřejmě nikoliv v případě samotného dopadení UBL, ale není pravda, co píšeš. Navíc FBI výlučně nevede vyšetřování teroristických útoků. Funguje triangulace dat, kdy jednotlivé údaje jsou přesívány přes jednotlivé agentury (je jich vícero). Ostatně Bushův Patriot Act měl právě onu neprůchodnost odstranit, což se zčásti povedlo. Nelze se na věci dívat v takto absolutních termínech (anoXne, podílejíXnepodílejí). Na to je americká bezpečností a zahraniční politika příliš složitá. ZDT však dostává až trošku kruté direkty o politických reprezentantů (např. John McCain), což docela zamrzí. Chce to právě ten odstup, jenž imf zmiňuje na konci textu. Ten snímek bude doceněn, ale nikoliv teď.
254193
0 0
Bohuzial je to tak. CIA mucenim nikdy ziadne poriadne info nedostala, naopak cenne informacie sa ziskali tradicnymi vysluchovymi metodami. CIA sa momentalne bohuzial snazi vylepsit si obrazok o svojej celej post 9/11 ere, kedy boli boli arogantni, tajnostarsky aj voci svojim kolegom z inych agentur, nedelili sa o spravodajske info, ktore ziskavali a z casti su zodpovedni za uspesne utoky na WTC. Inak o samotnej schopnosti CIA v chytani teroristov svedci aj to, ze uz par rokov vsetky vysetrovania teroristickych utokov vedie vylucne FBI.
254191
0 0
Film jsem zatím neviděl,ale zajímalo by mě co si např. myslíte o tomhle
link
Glenn Greenwald je chytrej chlap tak by mě zajímalo jestli je jeho kritika validní.
254188
Film jsem zatím neviděl,ale zajímalo by mě co si např. myslíte o tomhle [link="http://url_odkazu"]http://www.youtube.com/watch?v=otZNeK2gntw[/link] Glenn Greenwald je chytrej chlap tak by mě zajímalo jestli je jeho kritika validní.
0 0
Skvělá recenze!!! To se četlo jedna radost :))
254185