Diskuze k článku Tom Yum Goong / Ong-bak 2: Recenze

Nelze než souhlasit s imfovou recenzí, kdyby tam Tony nemlátil lidi tak je to nekoukatelný. Naštěstí je tam, opravdu geniální, scéna na způsob Mistrovství světa v lámání kostí a další výborný akce.
31610
0 0
Lateef se při natáčení zranil a nemohl tu scénu dokončit. Proto jenom to zkopnutí.
24768
0 0
No šlo mi jen o to, že v Ong-Bak byla nepřítpnost střelných zbraní tak nějak opdstatněná - nelegální zápasy holýma rukama, pak na konci leda dělníci s lopatou (a pilou), ale v Tom Yum Goong byli přece gangsteři, tak u těch bych něco, co střílí, schovaný pod vestou čekal, vždyť třeba ten Bezejmený (fakt si nevzpomenu), jak ho Johny zasřelil na koci v náručí toho poldy (Yok Moka nebo jak se jmenuje), tak přece střílel všude a do všeho, určitě nebyl jedinej, co umí střílet :-) A ta lady - no právě, proč měla bič a ne zbraň? Mě se ten film jako vcelku líbil, ale když bych se na něj měl dívat podruhé, tak asi jedině proklikat na bojový scény :-) PS: Bitka v kostele, kde byl Lateef jsem čekal asi něco malinko víc - byl to teda perfektní tanec, ale "jenom" ho zkoupnout a hotovo?? Navíc proč na něj nevlítli zaráz, ale po jednom?? Že by hrdost a čest? U gangstera?
24767
0 0
S tím Johnym naprosto souhlasím. Jak se dostal do vily? já si myslím že ve filmu nemusí být všechno ukázané a co se týče konečného šlehání bičem... Ona měla u sebe bouchačku??? Nevšiml jsem si ji. A proč ho nesejmuli hned na začátku? K čemu ve filmech bojové umění vůbec je???
24766
0 0
Váženy diváku :-))) (já jsem taky divák ne recenzetnt ...) ale jak se Kham dostal do té vily???? Hmm?? Máte nma toto nějaké vysvětlení?? ŽÁDNÉ Nesmyslů je ve filmu celá řada - třeba proč si sebou vzal Tony z té vili rukojmí. kdyzž pak stejně šel plavat?? Jednu věc jsem teřba pořád nemol pochopit - proč ho ku*va dávno nikdo nevodprásnul?? Když bojuje na konci s Nathanem tak proč ho lady šimrá bičem než aby ho střelila?? V Ong-Bak byly souboje, prtože to byly souboje, ale tady když věděli, co je to za machra tak ho klidně mohli střelit do hlavy - prostoru na to bylo dost.... Nebo třeba "neukončený" finish s Johnnym - nevím, že by tam byla jeho smrt, či zatčení atd. atd. Jako celkově dojem z toho mám dobrý, ale radši nad tím vůbec nepřemýšlet...
24762
0 0
Vážený recenzente, ve 20 minutě, tj. když Tony Mlátička vybuší vilu, je mu řečeno že SLONI JSOU V SYDNEY. Takže to je odpověď na komentář, že nikde není řečeno jak se dostal do Sydney.Zřejmě jste se byl někde vycinkat když jste se díval na tuto akční pecku.
24758
0 0

Jackie

Ked som tento film videl v lete v Soule, tak presne pri tej scene na letisku s "Jackiem" dobre 3/4 azijskych divakov (de facto neazijci sme tam boli iba dvaja :D) zacalo hlasno viskat a ozyvalo sa nieco, co nasmu europskemu uchu vzdialene pripominalo slovo "Jackie" :)) No, evidentne sa Tonymu s Prachyaom lubilo Rundown... ,i ked tam hostovala skutocna legenda a nie dvojnik;)
24017
Ked som tento film videl v lete v Soule, tak presne pri tej scene na letisku s "Jackiem" dobre 3/4 azijskych divakov (de facto neazijci sme tam boli iba dvaja *:D*) zacalo hlasno viskat a ozyvalo sa nieco, co nasmu europskemu uchu vzdialene pripominalo slovo "Jackie" *:))* No, evidentne sa Tonymu s Prachyaom lubilo Rundown... ,i ked tam hostovala skutocna legenda a nie dvojnik*;)*
Jackie
0 0