Diskuze k článku Sherlock Holmes: Hra stínů: Recenze

Finále dobré, ale predtým najmenej 70 minút rozpaky.
229859
1 0
Po bezchybnej jednotke vskutku neohrabané... 65%
229858
1 0
Kdybych měl soudit druhé díly Downeyho frančíz, v 19. století jsem se bavil rozhodně víc než v hi-tech současnosti. Od scén v továrně je to jedno z nejlepších finále (ehm, třetin filmu) posledních let. Všechno se tu jaksi přirozeně posune o dobrý stupínek výš: Ritchieho/Rousselotova vizualita, scénář (Sherlockovi a spol. temná sluší) i herecké výkony. O to víc lituju, že takové nebylo i první a druhé dějství, které jsou tak rozpačité, jak jen příběhy dvojek mohou být. Downey se ve svých skopičinách v neprospěch celku až příliš utrhl ze řetězu (dokonce mám kacířský pocit, že postava se natolik vymknula kontrole, že bylo nutné jí dopřát "pád"), první dějství jsou samé odbočky a vata, a kamera akčních scén je navíc kvůli neustálým polocelkům a detailům nepřehledná. Taky nechápu, jak můžou takhle zazdít tři ženské postavy, když každá z nich by dokázala děj vyhnat do významně vyšších obrátek, kdyby jim scenáristé dali prostor. Každá má dobrou motivaci Moriartyho zničit. Přes výhrady ale líbilo. Jen nevím, čím chtějí Warneři pokračovat dál...
222901
1 0

7/10

rozhodně jsem se bavil, chemie mezi Watsonem a Holmesem pořád funguje jako u 1. dílu
akce natočená velmi !! precizně
Zimmerův soundtrack pouze zrecyklován + nějaký ten další motiv ale přesto ve filmu hudba působí dobře
a poslední scéna mě dostala stejně jako celý kino takže ja byl spokojen a těším se na 3 díl
místama se to trochu táhlo ale že by tam vyloženě bylo něco "zbytečně navíc" ani náhodou
a velmi mě potešila postava Sherlockova bráchy :)
222844
rozhodně jsem se bavil, chemie mezi Watsonem a Holmesem pořád funguje jako u 1. dílu akce natočená velmi !! precizně Zimmerův soundtrack pouze zrecyklován + nějaký ten další motiv ale přesto ve filmu hudba působí dobře a poslední scéna mě dostala stejně jako celý kino takže ja byl spokojen a těším se na 3 díl místama se to trochu táhlo ale že by tam vyloženě bylo něco "zbytečně navíc" ani náhodou a velmi mě potešila postava Sherlockova bráchy :)
7/10
1 0

8/10

Pro mě o kouske povedenější než jednička, ačkoliv jsem příběh tak moc nehltal a nevěděl jsem o co tomu "trpajzlíkovi" vlastně jde, ale jednotlivé scény na mě působily hodně dobře.

Scéna v lese byla samozřejmě vrchol a takové to "zbytečné zpomalování" jak jste říkali v recenzi jsem ani něják nepostřehl.

Čekal bych větší hodnocení no ale recenzi jsem četl + slyšel na MZL, takže to už nemá cenu řešit :-)
222706
Pro mě o kouske povedenější než jednička, ačkoliv jsem příběh tak moc nehltal a nevěděl jsem o co tomu "trpajzlíkovi" vlastně jde, ale jednotlivé scény na mě působily hodně dobře. Scéna v lese byla samozřejmě vrchol a takové to "zbytečné zpomalování" jak jste říkali v recenzi jsem ani něják nepostřehl. Čekal bych větší hodnocení no ale recenzi jsem četl + slyšel na MZL, takže to už nemá cenu řešit :-)
8/10
1 0
Downey Jr. mi nevadí, ale přiznám se že to je poprvé co jsem se u jeho filmu nudil. Pořád dokola mluvení, mlácení, mluvení mlácení. Čekal jsem trochu víc, jediné co mě nadchlo byl útěk lesem. Doufám že třetí díl bude lepší :o
222482
Downey Jr. mi nevadí, ale přiznám se že to je poprvé co jsem se u jeho filmu nudil. Pořád dokola mluvení, mlácení, mluvení mlácení. Čekal jsem trochu víc, jediné co mě nadchlo byl útěk lesem. Doufám že třetí díl bude lepší *:o*
1 0

8/10

Lepší než minule, vrchol během útěku lesem a Moriarty > Blackwood. :+ Jednou se mi zase MZ netrefila recenzí do vkusu ;)

Btw. vztah Sherlocka a Watsona mi nepřišel ani trochu gay.

Crom: uzavřený konec, přesto navázání možné
222405
Lepší než minule, vrchol během útěku lesem a Moriarty > Blackwood. *:+* Jednou se mi zase MZ netrefila recenzí do vkusu *;)* Btw. vztah Sherlocka a Watsona mi nepřišel ani trochu gay. Crom: [spoiler]uzavřený konec, přesto navázání možné[/spoiler]
8/10
1 -1

8/10

Řemeslně výborně zpracované pokračování, kde jsem se (narozdíl od lidí co milují televizního Sherlocka a mají tendenci je pořád porovnávat) nenudil ani chvilku. Robert je zkrátka v úloze Sherlocka výbornej a sežeru mu to klidně ještě minimálně jednou. Law zase dost překvapil, protože vládl mnohem víc, než jsem čekal. A zbytek herců si taky odvedl svůj part a nijak nepřekážel. Sountrack opět skvěle zapadnul no a akční scény výborné. Útěk lesem byl takřka dechberoucí a neskutečně jsem si to užíval. Všechny ty slow-motion vychytávky bavily a nepřišlo mi, že jich tam je moc. Popravdě, tak nějak jsem čekal, že akce bude mnohem víc ( dvojka: víc všeho ) ale dostal jsem podobnou dávku, jako v jedničce. Finále opravdu vymazlené a pěstní souboj Moriartyho a Sherlocka absolutně skvělej. Z fleku bych Ritchimu vrazil nějakej boxerskej film... to by byla paráda. Zkrátka, líbilo se mi to hodně, vlastně stejně jak jednička, možná o chlup víc...
PS: těch 5/10 mi přijde fakt málo... ale beru to jako začínající averzi k Downeymu :) která u mě teda vůbec neplatí a pořád ho beru za týpka s velkým charismatem...
222400
Řemeslně výborně zpracované pokračování, kde jsem se (narozdíl od lidí co milují televizního Sherlocka a mají tendenci je pořád porovnávat) nenudil ani chvilku. Robert je zkrátka v úloze Sherlocka výbornej a sežeru mu to klidně ještě minimálně jednou. Law zase dost překvapil, protože vládl mnohem víc, než jsem čekal. A zbytek herců si taky odvedl svůj part a nijak nepřekážel. Sountrack opět skvěle zapadnul no a akční scény výborné. Útěk lesem byl takřka dechberoucí a neskutečně jsem si to užíval. Všechny ty slow-motion vychytávky bavily a nepřišlo mi, že jich tam je moc. Popravdě, tak nějak jsem čekal, že akce bude mnohem víc ( dvojka: víc všeho ) ale dostal jsem podobnou dávku, jako v jedničce. Finále opravdu vymazlené a pěstní souboj Moriartyho a Sherlocka absolutně skvělej. Z fleku bych Ritchimu vrazil nějakej boxerskej film... to by byla paráda. Zkrátka, líbilo se mi to hodně, vlastně stejně jak jednička, možná o chlup víc... PS: těch 5/10 mi přijde fakt málo... ale beru to jako začínající averzi k Downeymu :) která u mě teda vůbec neplatí a pořád ho beru za týpka s velkým charismatem...
8/10
1 0
ještě jsem to neviděl, ale vrtá mi hlavou - má to nějaký konec, který by (logicky) vyústil v další pokračování, nebo to je uzavřený příběh?
222352
1 0

6/10

O něco slabší než jednička. Nemastných neslaných prvních 15 minut a až příliš mnoho zpomalovaček na můj vkus. Trochu jsem se přestával orientovat v pěstních soubojích (a že jich bylo) a finále mohlo být osudovější (jde přece o hlavní nemesis). Jinak jsem se rozhodně bavil, nenudil, nelitoval peněz, užíval si industriální prostředí (zvláště továrnu na zbraně) a jednoduchý humor ("Je čas představit Jeníčka.") a hlavně úžasný soundtrack s Cikánskými barony.:+
Klasický sequel, kde větší neznamená lepší.
222322
O něco slabší než jednička. Nemastných neslaných prvních 15 minut a až příliš mnoho zpomalovaček na můj vkus. Trochu jsem se přestával orientovat v pěstních soubojích (a že jich bylo) a finále mohlo být osudovější (jde přece o hlavní nemesis). Jinak jsem se rozhodně bavil, nenudil, nelitoval peněz, užíval si industriální prostředí (zvláště továrnu na zbraně) a jednoduchý humor ("Je čas představit Jeníčka.") a hlavně úžasný soundtrack s Cikánskými barony.*:+* Klasický sequel, kde větší neznamená lepší.
6/10
1 0

8/10

Ritchie je bůh spomalovaček. Jakkoliv má scénář díry a film je trochu delší než má, tak audiovizuál je dokonalý a nakopává prdel všem ostatním "cool" snímkům. Mnohem údernější než první díl, má to větší drive a lepší akci a vtipu je možná méně, ale všechny sedí jak poklice na hrnec.

Scéna v lese je DOKONALÁ a mind-fight na konci je jen třešnička na dortu.
222316
Ritchie je bůh spomalovaček. Jakkoliv má scénář díry a film je trochu delší než má, tak audiovizuál je dokonalý a nakopává prdel všem ostatním "cool" snímkům. Mnohem údernější než první díl, má to větší drive a lepší akci a vtipu je možná méně, ale všechny sedí jak poklice na hrnec. [spoiler] Scéna v lese je DOKONALÁ a mind-fight na konci je jen třešnička na dortu. [/spoiler]
8/10
1 0
Mne tam u dvojky i vadila takova nizka kontinuita k predeslemu dilu, kdy v podsate hned nazacatku filmu uz Sherlock vi, kdo je Moriarty a delsi dobu ho sleduje, jsem spise cekal odhaleni v prubehu a pak jeste, ze na konci jednicky Moriarty sebere z pristroje, co mel otravit parlament tu radiovou soucastku, takze clovek cekal, ze nekde se v druhem dile objevi a ono absolutne nic.
222232
Mne tam u dvojky i vadila takova nizka kontinuita k predeslemu dilu, kdy [spoiler]v podsate hned nazacatku filmu uz Sherlock vi, kdo je Moriarty a delsi dobu ho sleduje, jsem spise cekal odhaleni v prubehu a pak jeste, ze na konci jednicky Moriarty sebere z pristroje, co mel otravit parlament tu radiovou soucastku, takze clovek cekal, ze nekde se v druhem dile objevi a ono absolutne nic.[/spoiler]
1 0
Ničím oslňující druhý díl, přesto pořád ukázka slušnýho řemesla.
Downey Jr. hraje to samý to v jedničce. Pořád to je celkem fajn, ale nic novýho. Nejlepší je asi Jude Law jako Watson, u něho sem se bavil nejvíc. Noomi Rapace tam je spíš na okrasu a Harris jako Morriaty dobrý a závěrečný setkání s Holmesem bylo to lepší z filmu.
Smrt Adler (R.McAdams) byla ve filmu snad jen kvůli povinnosti uzavřít její postavu, protože že by se s tím pak nějak víc pracovalo, to jsem tam neviděl.
Scéna jak utíkají přes les a za nimi to jen sviští kulkami a většími kalibry byla vážně technicky vymazlená, za to palec nahoru.
U konce mi přišlo trochu směšný, že si tvůrci snaží přesvědčit, že Holmes opravdu zemřel. Nedává to logiku,navíc když člověk ví, že stejně natočí třetí díl.:D
Pořád to je koukatelný, že bych z toho ale byl nějak více nadšený. To ne.?)
222231
Ničím oslňující druhý díl, přesto pořád ukázka slušnýho řemesla. Downey Jr. hraje to samý to v jedničce. Pořád to je celkem fajn, ale nic novýho. Nejlepší je asi Jude Law jako Watson, u něho sem se bavil nejvíc. Noomi Rapace tam je spíš na okrasu a Harris jako Morriaty dobrý a závěrečný setkání s Holmesem bylo to lepší z filmu. [spoiler]Smrt Adler (R.McAdams) byla ve filmu snad jen kvůli povinnosti uzavřít její postavu, protože že by se s tím pak nějak víc pracovalo, to jsem tam neviděl.[/spoiler] Scéna jak utíkají přes les a za nimi to jen sviští kulkami a většími kalibry byla vážně technicky vymazlená, za to palec nahoru. U konce mi přišlo trochu směšný, že si tvůrci snaží přesvědčit, že [spoiler]Holmes opravdu zemřel[/spoiler]. Nedává to logiku,navíc když člověk ví, že stejně natočí třetí díl.*:D* Pořád to je koukatelný, že bych z toho ale byl nějak více nadšený. To ne.*?)*
1 0
Informace, že někdo ve filmu zemře, už se nepovažuje za spoiler? Pokud se nepletu, bavíme se tady o R. McAdams. Ale i když to pro někoho byla jistá záležitost, tak pořád jsem byl, v tomto případě naivní, že den po premiéře, se tady s podobnýma chuťovkama bude operovat pomocí spoiler tagu, k čemu jinému taky je. ?)

To, že jsem "riskoval" a šel jsem do diskuze pod recenzí, bylo z toho důvodu, že jsem pořád na vážkách, jestli dát kino, nebo počkat na doma. Do teď se to tady dalo pročítat bez problému.

Avern: Navnadění? To myslíš vážně? Fakt nepobírám...
222228
Informace, že někdo ve filmu zemře, už se nepovažuje za spoiler? Pokud se nepletu, bavíme se tady o [spoiler]R. McAdams.[/spoiler] Ale i když to pro někoho byla jistá záležitost, tak pořád jsem byl, v tomto případě naivní, že den po premiéře, se tady s podobnýma chuťovkama bude operovat pomocí spoiler tagu, k čemu jinému taky je. *?)* To, že jsem "riskoval" a šel jsem do diskuze pod recenzí, bylo z toho důvodu, že jsem pořád na vážkách, jestli dát kino, nebo počkat na doma. Do teď se to tady dalo pročítat bez problému. Avern: Navnadění? To myslíš vážně? Fakt nepobírám...
1 0
Nechápu tu nadávku.. :( trochu klídek... není to žádný spoiler.. spíš navnadění..
222225