st39.6
Legendární Morricone a vyzváněcí tóny
19:36 | 04.01.2011 |
Nějak se člověk uživit musí, ne? Ennio Morricone za sebou má stovky filmových soundtracků, z nichž se mnohé staly doslova legendární, takže představovat ho snad není potřeba. Morricone teď uzavřel smlouvu s LG, pro jejichž nejnovější telefony má složit patnáct exkluzivních vyzváněcích tónů a ještě k tomu zpřístupnit dalších deset nejznámějších písniček ze svého portfolia ke stažení ve formě vyzvánění. Pokud si tedy koupíte nejnovější model od LG (měl by to být vůbec první telefon běžící na dvoujádrovém procesoru a osedlá nejnovější Android od Googlu) a zavolá vám maminka, rozezní se do toho nejnovější Morricone. Filmové fanoušky to zřejmě ke koupi takhle drahého přístroje (jedná se o high-ednovou mašinku) nepřinutí a jedná se spíš o bezvýznamné pomrknutí, ale i tak: co na tuhle smlouvu říkáte? Měli by se filmoví skladatelé pouštět do reklamní branže, vyzváněcích melodií a podobných ptákovinek, nebo by měli zůstat "věrní filmu" a podobnou práci přenechat někomu s méně zvučným jménem? A není to mrhání talentem, pouštět tak velkého skladatele ze dvou malých repráčků v mobilním telefonu?
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry