Nějak se člověk uživit musí, ne? Ennio Morricone za sebou má stovky filmových soundtracků, z nichž se mnohé staly doslova legendární, takže představovat ho snad není potřeba. Morricone teď uzavřel smlouvu s LG, pro jejichž nejnovější telefony má složit patnáct exkluzivních vyzváněcích tónů a ještě k tomu zpřístupnit dalších deset nejznámějších písniček ze svého portfolia ke stažení ve formě vyzvánění. Pokud si tedy koupíte nejnovější model od LG (měl by to být vůbec první telefon běžící na dvoujádrovém procesoru a osedlá nejnovější Android od Googlu) a zavolá vám maminka, rozezní se do toho nejnovější Morricone. Filmové fanoušky to zřejmě ke koupi takhle drahého přístroje (jedná se o high-ednovou mašinku) nepřinutí a jedná se spíš o bezvýznamné pomrknutí, ale i tak: co na tuhle smlouvu říkáte? Měli by se filmoví skladatelé pouštět do reklamní branže, vyzváněcích melodií a podobných ptákovinek, nebo by měli zůstat "věrní filmu" a podobnou práci přenechat někomu s méně zvučným jménem? A není to mrhání talentem, pouštět tak velkého skladatele ze dvou malých repráčků v mobilním telefonu?