Když si někdo nechává říkat „Master of Terror,“ zavání to buď velkým egem nebo talentem. V případě Johna Carpentera je to naštěstí ta druhá věc.

Carpenter je hororový klasik, jenž v sedmdesátých a osmdesátých letech natáčel filmy, které i dnes dokážou člověku zbarvit trencle do hněda. Ať už strachem, nebo nadšením. Halloween, Věc,Útěk z New Yorku Přepadení třináctého okrsku, Velké nesnáze v Malé Číně, to je jen krátký výčet pecek, za něž je zodpovědný. Poslední film měl ale v kinech v roce 2001 a i když mají Duchové Marsu své kouzlo, byl to propadák. Carpenter od té doby natočil dva hodně povedené horory pro televizi a letos se hodlá vrátit do kin s duchařským filmem The Ward. A nejspíš se mu za kamerou zase líbilo, protože by měl režírovat moderní variaci na příběh o Drákulovi Fangland.

Děj má vycházet z románu Brama Stokera, ale odehrávat se bude v současnosti. Hlavní hrdinkou bude televizní producentka, která pracuje na příběhu o východoevropském obchodníkovi se zbraněmi, jenž ale skrývá pár tajemství a špičáků. Okolo Fangland se už nějakou dobu motá Hillary Swank, jejíž dvě oscarová ocenění naznačují, že nejspíš hrát umí. Magnetem na diváky však nebyla bohužel nikdy. Každopádně Carpenterův oldschoolový přístup by mohl mít úspěch. Zvlášť u diváků, kteří na hororový žánr zanevřeli kvůli vlně mizerných remaků natáčených pro nenáročné dospívající publikum.