Producenti Wolfmana mají očividně problémy. Musejí z toho filmu lézt po zdi. Změna režiséra, hudebního skladatele, několikeré dotáčky, digitální úpravy prvních verzí masek (komu se, sakra, mohly nelíbit?)... Nikdo zjevně netuší, jakým směrem by se měl film vydat, což mimochodem dokazuje nevyrovnaná trailerová kampaň, která to zkouší na všechny možné způsoby. Přinesou další změny ovoce? Mohly by. Do rozjetého vlaku totiž nastupují dva noví střihači a nahrazují tak Dennise Virklera (jehož nejznámější práce byl Schumacherův Batman). O koho se jedná? O Marka Goldblatta a Waltera Murcha, profíky, kteří za sebou mají práci na Cameronových Terminátorech, na druhém Kmotrovi, Apokalypse nebo Talentovaném panu Ripleym. Říká se (i když častěji o dokumentech), že film vzniká právě ve střižně a tak není radno tuhle změnu přehlížet. Goldblatt a Murch by dokonce mohli Johnstona přinutit k dalším dotáčkám a udělat z Wolfmana, ať už je jeho děj v jakémkoliv stádiu, opravdu koukatelnou podívanou. Ony ty časté změny totiž jinak nevěstí nic dobrého.