O pokračování Falešné hry Králíka Rogera už víme tři zásadní informace: vrátí se k němu scénáristé prvního dílu, vrátí se Bob Hoskins a vrátí se režisér Robert Zemeckis. Většina Zemeckisových fandů zřejmě víc slyšet nepotřebuje, ale nezodpovězená zůstává docela zásadní otázka: Jak hodlá otec Forresta Gumpa další dobrodružství animovaného králíka natočit? Všichni víme, že Robert v posledních letech ujíždí na motion-capture technologii a jeho poslední tři filmy jsou jedna velká CGI legrace (pokud samozřejmě počítáme Vánoční koledu). Jenže natočit samotného králíka Rogera motion-capture metodou je úplně mimo. Zemeckis nedávno odpovídal MTV na podobnou otázku a jednoznačně zamítnul, že by chtěl animovat kreslené postavy do 3D. Ne, Roger musí zůstat v 2D jako kreslená postavička, stejně tak ostatní. Vždyť Jessica nemá nos, to by jinak než v 2D ani zobrazit nešlo. Fandové jedničky si asi ulevili, ale opatrně - Zemeckis možná motion-capture metodou natočí zbytek filmu. Že nás to nenapadlo! Zatím se o tom jen mluví, takže stále můžeme doufat v něco jiného, Zemeckis ale dost možná zbytek scén vygeneruje v počítačích. Že Roger ztratí své kouzlo? Na to bych vsadil svou oblíbenou ledvinu! Doufejme, že se Zemeckis vzpamatuje. Upřímně by mi nevadilo, kdyby druhý díl natočil úplně stejně, jako první. Ten totiž z technologického hlediska nezestárnul a interakce živých herců s animákama je super.