Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Zemeckis a digi-králík


ikona
st39.6
 

O pokračování Falešné hry Králíka Rogera už víme tři zásadní informace: vrátí se k němu scénáristé prvního dílu, vrátí se Bob Hoskins a vrátí se režisér Robert Zemeckis. Většina Zemeckisových fandů zřejmě víc slyšet nepotřebuje, ale nezodpovězená zůstává docela zásadní otázka: Jak hodlá otec Forresta Gumpa další dobrodružství animovaného králíka natočit? Všichni víme, že Robert v posledních letech ujíždí na motion-capture technologii a jeho poslední tři filmy jsou jedna velká CGI legrace (pokud samozřejmě počítáme Vánoční koledu). Jenže natočit samotného králíka Rogera motion-capture metodou je úplně mimo. Zemeckis nedávno odpovídal MTV na podobnou otázku a jednoznačně zamítnul, že by chtěl animovat kreslené postavy do 3D. Ne, Roger musí zůstat v 2D jako kreslená postavička, stejně tak ostatní. Vždyť Jessica nemá nos, to by jinak než v 2D ani zobrazit nešlo. Fandové jedničky si asi ulevili, ale opatrně - Zemeckis možná motion-capture metodou natočí zbytek filmu. Že nás to nenapadlo! Zatím se o tom jen mluví, takže stále můžeme doufat v něco jiného, Zemeckis ale dost možná zbytek scén vygeneruje v počítačích. Že Roger ztratí své kouzlo? Na to bych vsadil svou oblíbenou ledvinu! Doufejme, že se Zemeckis vzpamatuje. Upřímně by mi nevadilo, kdyby druhý díl natočil úplně stejně, jako první. Ten totiž z technologického hlediska nezestárnul a interakce živých herců s animákama je super.

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace