Diskuze k článku Michael Jackson´s This Is It: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek

Z kina_

Nejsem žádnej fanoušek..jeho osobnost mě děsila a jeho ksich mi připadal funny ale uznával jsem jeho muziku,vím,že fakt udělal díru do světa....a z hlediska muziky ho uznávám i já..film-dokument byl velmi krásné rozlučkové připomenutí,které se mi opravdu líbilo...nerad to říkám ale ten chlap byl vážně svým způsobem geniální..krása Mikey :) ode mě za 7 *
148789
Nejsem žádnej fanoušek..jeho osobnost mě děsila a jeho ksich mi připadal funny ale uznával jsem jeho muziku,vím,že fakt udělal díru do světa....a z hlediska muziky ho uznávám i já..film-dokument byl velmi krásné rozlučkové připomenutí,které se mi opravdu líbilo...nerad to říkám ale ten chlap byl vážně svým způsobem geniální..krása Mikey *:)* ode mě za 7 *
Z kina_
0 0
Nebyl jsem a nepůjdu. Tanec nad vlastní mrtvolou mě neláká.
148788
0 0

Ravenhorn

Mozna mas pravdu, mozna po druhem shlednuti prehodnotim a posledni kralovu show si vychutnam, protoze je pravda, ze jsem byl celkem naspeedovany z coca coly a velkeho kafe a nejak se mi v tom kine sedet nechtelo:) Jinak jestli to teda bylo dobre zdokumentovane a dobre je tedy trojka, tedy cisty prumer, tak mas mozna pravdu ;)
148582
Mozna mas pravdu, mozna po druhem shlednuti prehodnotim a posledni kralovu show si vychutnam, protoze je pravda, ze jsem byl celkem naspeedovany z coca coly a velkeho kafe a nejak se mi v tom kine sedet nechtelo:) Jinak jestli to teda bylo dobre zdokumentovane a dobre je tedy trojka, tedy cisty prumer, tak mas mozna pravdu *;)*
Ravenhorn
0 0

MAJkLSON

Sorry, ale mě to zase narozdíl od tebe přišlo dobře zdokumentované a když si vezmu, že se to točilo z jiného důvodu, než že z toho udělají takovejto "film" tak klobouk dolů.

Pro mě to byla pocta největšímu Králi popu a fakt jsem si to užil.

Jo a zrovna Thriller se mi to zpracování velmi líbilo, pomalu nejvíc ze všeho, takže každému se v tom líbí něco jiného.
148580
Sorry, ale mě to zase narozdíl od tebe přišlo dobře zdokumentované a když si vezmu, že se to točilo z jiného důvodu, než že z toho udělají takovejto "film" tak klobouk dolů. Pro mě to byla pocta největšímu Králi popu a fakt jsem si to užil. Jo a zrovna Thriller se mi to zpracování velmi líbilo, pomalu nejvíc ze všeho, takže každému se v tom líbí něco jiného.
MAJkLSON
0 0
Tak teda pro me dost zklamani. MJ a jeho hudbu mam moc rad, ale tohle proste neni material do kina a uz vubec ne takova pecka, jak je to vsude prezentovano. Turne by bylo masakralni, to verim. Ale zkousky, par rozhovoru a zabery ze 2 kamer, pricemz ta druha je snad z mobilniho telefonu, tak presne tohle jsem si vazne neuzil, i kdyz sem se pekelne snazil. Hudba fajnova, kral ve forme, ale cele je to strasny maglajz. To radej meli do kin poslat zaznam z koncertu z Budapeste 1992 a nakonec par zaberu ze zkousek?)
5/10
148511
Tak teda pro me dost zklamani. MJ a jeho hudbu mam moc rad, ale tohle proste neni material do kina a uz vubec ne takova pecka, jak je to vsude prezentovano. Turne by bylo masakralni, to verim. Ale zkousky, par rozhovoru a zabery ze 2 kamer, pricemz ta druha je snad z mobilniho telefonu, tak presne tohle jsem si vazne neuzil, i kdyz sem se pekelne snazil. Hudba fajnova, kral ve forme, ale cele je to strasny maglajz. To radej meli do kin poslat zaznam z koncertu z Budapeste 1992 a nakonec par zaberu ze zkousek*?)* 5/10
0 0
Jestli je tohle Asylum napodobenina, tak uz to studio fakt prehnalo:D
link
148362
Jestli je tohle Asylum napodobenina, tak uz to studio fakt prehnalo*:D* http://www.vcdreview.com/info.php/i-90156.html
0 0
Nebylo to zlé, některé písně byly podané nádherně, některé hůř (Thriller mě zklamal). Na konci lidi tleskali. Škoda, že to turné nevyšlo, byla by to pecka :+
148002
Nebylo to zlé, některé písně byly podané nádherně, některé hůř (Thriller mě zklamal). Na konci lidi tleskali. Škoda, že to turné nevyšlo, byla by to pecka *:+*
0 0
Jacksonovo poslední hledání Země Nezemě. Muž-dítě, jehož skutečným světem bylo koncertní podium a opravdovou rodinou jeho publikum, se vrací. Mezi megalomansky skvostnými inscenacemi Kennyho Ortegy (který působí spíš jako starostlivý rodič než režisér a s dětmi má z HSM bohaté zkušenosti) a velkolepou tanečněmuzikální šou prosvítá Michaelův chorobný perfekcionismus a bezelstná naivita spasitele Matky Země. Král popu je rytířem smutné postavy, postava minulosti, která touží překonávat mety zítřka. Bylo to, jako kdyby se na okamžik idealistická devadesátá léta probudila- a pak podruhé zemřela. S posledním tónem.
8/10
P.S. Jinak se mi zamlouvalo, že se jedná o čistý záznam zkoušek s několika povinnými "MJ inspires me" vycpávkami a že nešlo o tryznu, ale spíš klíčovou dírku do zákulisí. Muziku MJ znám dobře, nepovažuju se ale za fanouška, část tvorby pokládám za výjimečnou a část za přepjatý kýč. Vlastně pouze na podiu mi MJ připadal jako živý člověk, takže mi při projekci bylo malounko líto, že odešel do věčnýc lovišť bez posledního koncertního doušku živé vody. Btw. na novinářské projekci se přeci jen, byť vcelku vlažně tleskalo.
147831
Jacksonovo poslední hledání Země Nezemě. Muž-dítě, jehož skutečným světem bylo koncertní podium a opravdovou rodinou jeho publikum, se vrací. Mezi megalomansky skvostnými inscenacemi Kennyho Ortegy (který působí spíš jako starostlivý rodič než režisér a s dětmi má z HSM bohaté zkušenosti) a velkolepou tanečněmuzikální šou prosvítá Michaelův chorobný perfekcionismus a bezelstná naivita spasitele Matky Země. Král popu je rytířem smutné postavy, postava minulosti, která touží překonávat mety zítřka. Bylo to, jako kdyby se na okamžik idealistická devadesátá léta probudila- a pak podruhé zemřela. S posledním tónem. 8/10 P.S. Jinak se mi zamlouvalo, že se jedná o čistý záznam zkoušek s několika povinnými "MJ inspires me" vycpávkami a že nešlo o tryznu, ale spíš klíčovou dírku do zákulisí. Muziku MJ znám dobře, nepovažuju se ale za fanouška, část tvorby pokládám za výjimečnou a část za přepjatý kýč. Vlastně pouze na podiu mi MJ připadal jako živý člověk, takže mi při projekci bylo malounko líto, že odešel do věčnýc lovišť bez posledního koncertního doušku živé vody. Btw. na novinářské projekci se přeci jen, byť vcelku vlažně tleskalo.
0 0
Mluvis o umelcich, u kterejch nejde o to, jak rychle se na parketu vlni. Pockej si, jak se bude vyvijet kariera Rihanny, Shakiry a Roberta Pattinsona 8)
147710
Mluvis o umelcich, u kterejch nejde o to, jak rychle se na parketu vlni. Pockej si, jak se bude vyvijet kariera Rihanny, Shakiry a Roberta Pattinsona *8)*
0 0

V showbyznysu se stárnout nesmí.

vazne? a co treba Tom Waits, Lenard Cohen, Nick Cave... ;)
147708
vazne? a co treba Tom Waits, Lenard Cohen, Nick Cave... *;)*
V showbyznysu se stárnout nesmí.
0 0
Můj vztah k Michaleovi je kladný, od dětství jsem zbožňoval jeho klipy a později objevil (když jsem se začal věnovat muzice), jak skvěle to jsou napsané a zaražnované písně. Jeho smrt mě dost překvapila, veřejné mínění už tolik ne, každopádně tento film měl jít do kin nejdřív za rok. Nevydělal by, ale mohl by být propracovanější a rozhodně by to bylo morálnější.
147588
0 0
Byli jste někdo na přijímačkách na konzervatoř v Praze? Herectví? Tam valil nějakej staříček (nevim, kolik mu mohlo být, nechci ho urazit), kterej vypadal o moc starší, než Emdžej a uplně nás tam všechny mladoše rozsekal svejma pohybama, stepem a chozením po rukách. Já si myslim, že Emdžej by to zvládl, ale tak tak. Musel by hodně odpočívat během jednotlivejch koncertů, ale snad by to zvládl...dnes jdu na This is it a hrozně se těšim..I♥MJ
147497
0 0
dva týdny co sem slyšel
147484
dva týdny co sem slyšel
0 0
jak dlouho to bude v kinech ??
147483
jak dlouho to bude v kinech ??
0 0
Tak já hodnotím ne jinak než 10*

A proč? Protože se ne s radoší koukám na hudební muzikáli, hudební filmy apod. a přitom tento jsem si snad poprvé v životě užil na 100% bez nudných pasáží. To se mi snad fakt nikdy nestalo u hudebního filmu/dokumentu. Jo a já si teda nemyslím, že by tam tajtrlíkoval. Stále tam má svoje nezapomenutelné pohyby a i když jsou některé už né tak skvělé jako před 20 lety, tak pořád se na to krásně dívá. Myslím, že je to velká pocta a skvělá věc a doufám, že výjde na Blu-ray a DVD, protože to si asi na BD koupím.
147325
Tak já hodnotím ne jinak než 10* A proč? Protože se ne s radoší koukám na hudební muzikáli, hudební filmy apod. a přitom tento jsem si snad poprvé v životě užil na 100% bez nudných pasáží. To se mi snad fakt nikdy nestalo u hudebního filmu/dokumentu. Jo a já si teda nemyslím, že by tam tajtrlíkoval. Stále tam má svoje nezapomenutelné pohyby a i když jsou některé už né tak skvělé jako před 20 lety, tak pořád se na to krásně dívá. Myslím, že je to velká pocta a skvělá věc a doufám, že výjde na Blu-ray a DVD, protože to si asi na BD koupím.
0 0
Já si myslim že by byl býval ty koncerty nějak zvládnul,ono když se podívá člověk na rehersaly například z dangerou tour tak je vidět že majkl byl na těch zkouškách vždycky takovej"klidnější".Film působil hodně poslepeným dojmem a myslím že majkl vzhledem ke svému perfekcionalizmu by z něho nebyl moc nadšenej,minimálně pro fanoušky(mezi něž se i já počítám)je to alespoň pěkná náplast na bolístku způsobenou jeho odchodem.Jinak je pěkný že do těch vystoupení bylo párkrát přimícháno i něco málo z majklových jiných písniček(například na konci thrilleru hrál threaddend),majkl má spoustu songů,převážně z 90 let ,který jsou naprosto neprávem v pozadí hitovek tipu billi jean,thriller atd. i když je kvalitativně převyšují,npříklad poslední album invincible z roku 2001 je neprávaem naprosto v zapomnění...
147204
0 0
Ja jako opravdovy fanousek Michaela (ne ten fanaticky vyznavajici,ale clovek vnimajici rytmus a estetiku pohybu a tudiz nutne obdivujici) jsem nikdy nechtel,aby k tomu koncertnimu turne vubeč doslo. Kazdemu soudnemu cloveku, ktery v poslednich letech majkla nekde zahlidnul muselo byt jasne,ze to nemuze zvladnout, nebo nemuze zvladnout tak,aby to bylo hodne jeho levelu. Nakonec co jsem videl z ume sestrihanych ukazek to vypadalo jeste mnohem lip nez jsem cekal coz je docela neuveritelne pokud jsou posmrtne zpravy a o jeho fyzickem stavu aspon z puli pravdive. Majkl nebyl dusevne zdravy jak uz to u geniu docela casto byva. Kdyby to byl zdrave zijici clovek vsadim se, ze padesatka na krku by nebyla ani nejmensi problem a vsem by vytrel zrak
147143
0 0