O fenoménu Paranormal Activity jsme psali už několikrát. Nenápadný horor utrží ve avětových kinech zhruba 10 000x víc, než kolik činí jeho rozpočet, a tak je logické, že jej chce studio Paramount znovu podojit. Je to věčný kruh, který lze z logiky investorů, studií a producentů jednoznačně chápat - když vám totiž horůrek za pár šupů vydělá na celoroční výplaty, pochopitelně zkusíte počít jeho bratříčka. Tenhle plán má přitom výhody i úskalí. Jasně je ukazuje Záhada Blair Witch, která napoprvé vydělala desítky milionů, ale napodruhé víceméně nezaujala, když souhrnné tržby spadly o 200 milionů dolarů níž. Historie se neopakuje. Značka Paranormal Activity nicméně bude tak silná, že alespoň jedno levné pokračování jistě finančně unese a na DVD se pak může dřít donekonečně. Snad nebudou hamižní filmaři alespoň tak hloupí, aby koncept úplně změnili (tak jako to udělali tvůrci Blair Witch 2).