Hollywoodu neuteče nic. Když se někde něco povede, proč to nezkusit znovu? Předělávky neamerických filmů dnes už nikoho nepřekvapí, snaha převést animované filmy do hrané podoby také není nijak neobvyklá a 3D je dnes něco, co film podle všeho mít jednoduše musí.

Přesto by bylo fajn nechat některé legendy ležet. Jednou z nich by měla být i legenda jménem Ghost In The Shell. Film, který je v podstatě synonymem cyberpunku, inspiroval Andyho a Larryho Wachovské při natáčení Matrixu a jednoznačně světu ukázal, že animovaný film nemusí být jen pro děti, se dočká nové hollywoodské verze. A pochopitelně ne animované. Příběh z budoucnosti, kdy jsou hackeři největším nebezpečím pro společnost, vypráví o speciální jednotce, která má za úkol najít a zastavit zločince, jenž si říká „Vládce loutek.“ Dokáže vstoupit do myslí jiných lidí a dělat tak pořádnou neplechu. Ghost In The Shell je však mnohem víc než jen sci-fi detektivka, je to film, který je chytrý, originální a emocionálně nesmírně silný.

Byla by velká klika, kdybychom to samé mohli říct i o nové verzi, ale proč alespoň nedoufat v úspěch? Producentské a bratrské duo Avi a Ari Aradovi už ohledně nového scénáře kontaktovalo scenáristku Laetu Kalogridis, která má za sebou ruské Noční hlídky nebo chystaný Scorseseho Prokletý ostrov. Na jména režisérů nebo herců je ještě brzy, jisté je ale to, že nový Ghost In The Shell by měl být ve 3D, což by nemuselo být úplně špatné. Na udobření fanoušků originálu to ale nejspíš nebude stačit ani zdaleka.