Premiéru Fantastického pana Lišáka zastínila kontroverze kolem jeho režiséra. Wese Andersona zřejmě znají všichni filmoví fanoušci, má na svědomí většinou podivínské, zato známé a hlavně osobité filmy jako Bottle Rocket, Taková zvláštní rodinka, Život pod vodou nebo nejnovější Darjeeling s ručením omezeným. Myslete si o nich co chcete, o Andersonovi vypovídají jedno - musí být sám o sobě trochu zvláštní. Když ale na povrch vyplavaly jeho režisérské techniky, které aplikoval na pana Lišáka, stejně se někdo mohl divit. Anderson totiž celý film režíroval po e-mailu. Jak to funguje? Jednoduše, animátoři přeposílali hotové práce z Londýna do Paříže, kde Anderson seděl u počítače a e-mailem posílal přesné instrukce ke změnám. Než si začnete klepat na čelo, je nutné si uvědomit, že animovaný film vzniká velmi pomalu, takže podobný přístup se svým způsobem nabízí. Stejně ale kolem tohoto faktu vzniklo hodně šeptandy, kameraman dokonce Andersona v jednom rozhovoru označil za asociála, který si jen sedí v komůrce u svého počítače a nechce se stýkat s lidmi. Ať už si to je jak chce, pořád je to lepší režisér, než třeba slušná část českých "sociálů". Ti jsou na place a stejně je jim to prd platné.