Naše vaše MovieZone prodělala lehčí facelifting. Toho jste si patrně všimli, když jste se zvládli proklikat k téhle novince. Rozhodli jsme se modernizovat web za pochodu, neustrnout a hledat další zlepšováky.

Ten nejviditelnější a asi i uživatelsky nejvděčnější na vás bliká na top pozici. Původní flashové udělátko sice sloužilo dobře, ale chtěli jsme trochu popojet. Nový flash je designově vyspělejší, účelněji řešený (teď vás můžou přímo lákat obrázky k dalším novinkám i oddělené podtitulky) a navíc skýtá hned šest odkazů na nejnovější články.

Díky tomuhle vylepšení nám už přišlo zbytečné inzerovat na hlavní stránce „Další články“, a tak odpadl onen poměrně výrazný prvek umístěný pod trailery. Podobně to schytaly TV tipy, o jejichž užitné hodnotě jsme sami lehce pochybovali – jejich místo zaujal standardní kinovýhled. Kdo rád sondoval, co se hraje v televizi, ten musí do pravidelné rubriky TV Tipy. Její minibanner nahradil v hlavním menu tlačítko odkazující do rubriky MovieZone FM, která nám poslední dva roky víceméně skomírá.

A v neposlední řadě se uvolnilo místo na nový reklamní formát na hlavní stránce (ne, tím opravdu nemyslím dočasný Lufthansa megabanner), kterýžto vás snad nebude zas-až-tak-moc iritovat. Hlavní stránka se každopádně zkrátila a snad i do jisté míry zpřehlednila, odpadly z ní zbytečnosti a můžeme ji do budoucna ladit dál, což určitě uděláme.

Precizovat budeme v příštích hodinách mimochodem i nové flash okno (určitě zrychlovat), takže návrhy, námitky a dojmy sypejte do diskuze, přihlédneme k nim. A mějte s případnými nerovnostmi trpělivost, budeme se je pokoušet co nejdřív vyhladit.

Tak snad změny oceníte.