Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Normal: Recenze

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
vZeč: Soundtrack je k mání v Bontonlandu za příjemných 150 Kč.
135093
vZeč: Soundtrack je k mání v Bontonlandu za příjemných 150 Kč.
0 0
reagovat
Film si hrál na něco na co neměl, nic proti hercům, ale prostě mě to nějak nevzalo. Nevcítil jsem se do situace, jakoby vše šlo mimo mě a já se díval na polozajímavý dokument. Dialogy byly fakt hrozné. Jediné plus za kameru. Jinak jsem se na to fakt těšil, škoda.
135090
Film si hrál na něco na co neměl, nic proti hercům, ale prostě mě to nějak nevzalo. Nevcítil jsem se do situace, jakoby vše šlo mimo mě a já se díval na polozajímavý dokument. Dialogy byly fakt hrozné. Jediné plus za kameru. Jinak jsem se na to fakt těšil, škoda.
0 0
reagovat
možná se to tu už řešilo, ale nechci to projíždět, chystá se soundtrack?
127858
možná se to tu už řešilo, ale nechci to projíždět, chystá se soundtrack?
0 0
reagovat
Amen:+?)
127746
Amen*:+**?)*
0 0
reagovat
Tak jsme s Barbosou došli ve vzkazníku k pointě oné poměrové diskuze...
Viděl jsem to na 2,35:1 cinemascope plátně bez maskování (nějak jsem nepřemýšlel nad tím, že filmy v 2,35:1 tam zabírají celou plochu:), tudíž ten film v 1,85 se opravdu blíží na pohled 4:3 a díky těm rozpitým okrajům obrazu se to ještě tak divně deformovalo... každopádně mi přijde nešťastné, za což ale samozřejmě Barbosa nemůže, dávat film v takovém poměru do sálu, kde je 2,35 plátno (když ještě ke všemu nejde zamaskovat)...
Škoda, že mě nikdo nazačátku neupozornil na to, že mi nedošlo, že tam je 2,35 plátno, pak bysme tu asi nespamovali tak dlouho... :)
127750
Tak jsme s Barbosou došli ve vzkazníku k pointě oné poměrové diskuze... Viděl jsem to na 2,35:1 cinemascope plátně bez maskování (nějak jsem nepřemýšlel nad tím, že filmy v 2,35:1 tam zabírají celou plochu:), tudíž ten film v 1,85 se opravdu blíží na pohled 4:3 a díky těm rozpitým okrajům obrazu se to ještě tak divně deformovalo... každopádně mi přijde nešťastné, za což ale samozřejmě Barbosa nemůže, dávat film v takovém poměru do sálu, kde je 2,35 plátno (když ještě ke všemu nejde zamaskovat)... Škoda, že mě nikdo nazačátku neupozornil na to, že mi nedošlo, že tam je 2,35 plátno, pak bysme tu asi nespamovali tak dlouho... :)
0 0
reagovat
nj:) preklep Kurten samo:)
127737
nj:) preklep Kurten samo:)
0 0
reagovat
Kellner, Kellner, to je ten miliardář, ne? on taky obcoval s prasátky? :o :D
127725
Kellner, Kellner, to je ten miliardář, ne? on taky obcoval s prasátky? *:o* *:D*
0 0
reagovat
Co máš proti Kellnerovi? :D
127722
Co máš proti Kellnerovi? *:D*
0 0
reagovat

FILM:)

Uz jenom to, ze se v poslednich 20ti prispevcich resi pomer stran na platne dava dost zapravdu Kocourove prvnimu odstavci:)

Na filmu jsem byl vcera a moc se mi nelibil. Sice neznam definici artu (a je mi celkem jedno), ale prislo mi, ze obcas bylo filtru a ruznych pohledu pres schnouci kosile a loupajici se vajicka az moc, vubec jsem pak nepochopil vyznam snizeneho frameratu u urcitych pasazi (nejak jsem nenasel linku mezi temi scenami). Na me toho bylo moc, neco jako kdyz v 300 uz po stopadesate ve slowmousnu nekdo nekomu seka nohu, tam se dalo aspon koukat na Gerarda :)

Co mi ale vadilo vice, byla absence nejakeho pribehu. Na film jsem sel natesen podle nabuseneho traileru a prirovnani k Mlceni jehnatek. Bohuzel nikdo nepsal k jakemu dilu. Ja bych to prirovnal k tem dilum poslednim (Cerveny drak?) kde Hannibal ji nekomu mozek z hlavy a pri tom s nim komunikuje.
V Normalu jede prvni pulka ciste na efekt a snahu odlidstit Kelnera. Narodil od Mlceni se toho vsak nedosahuje mrazivou vypovedi a naznaky Hannibala, ale zcela explicitnim vyjadrenim toho co se delo "moje matka a sestry mi kourily ptaka/sukal jsem ovce, psy, prasata" + sceny znasilneni a vrazd. Pro me spis hnus nez *hrůůza*.

Druha pulka (kdyz uz asi mame Kelnera nenavidet) se pak prepne do kyble nudy. zcela nelogicke dejove zvraty (vidime jak Kelner udela doznani - zajimave, ze zalobci?, ale pak si dal s resi svuj pribeh se svym, ted uz zbytecnym, pravnikem ? + odkazy na nejakou Evu a rodice? wtf...)

No byl jsem rad, ze to skoncilo... Za vse myslim hovori to, ze po vylezu z kina, jsme jako prvni komentovali 30s teaser na T4 a ze ta pani v Unborn vypada skoro jako Megan :) Pro me jenom zase dalsi utvrzeni v tom, ze cesky filmy proste ne...
127721
Uz jenom to, ze se v poslednich 20ti prispevcich resi pomer stran na platne dava dost zapravdu Kocourove prvnimu odstavci:) Na filmu jsem byl vcera a moc se mi nelibil. Sice neznam definici artu (a je mi celkem jedno), ale prislo mi, ze obcas bylo filtru a ruznych pohledu pres schnouci kosile a loupajici se vajicka az moc, vubec jsem pak nepochopil vyznam snizeneho frameratu u urcitych pasazi (nejak jsem nenasel linku mezi temi scenami). Na me toho bylo moc, neco jako kdyz v 300 uz po stopadesate ve slowmousnu nekdo nekomu seka nohu, tam se dalo aspon koukat na Gerarda :) Co mi ale vadilo vice, byla absence nejakeho pribehu. Na film jsem sel natesen podle nabuseneho traileru a prirovnani k Mlceni jehnatek. Bohuzel nikdo nepsal k jakemu dilu. Ja bych to prirovnal k tem dilum poslednim (Cerveny drak?) kde Hannibal ji nekomu mozek z hlavy a pri tom s nim komunikuje. V Normalu jede prvni pulka ciste na efekt a snahu odlidstit Kelnera. Narodil od Mlceni se toho vsak nedosahuje mrazivou vypovedi a naznaky Hannibala, ale zcela explicitnim vyjadrenim toho co se delo "moje matka a sestry mi kourily ptaka/sukal jsem ovce, psy, prasata" + sceny znasilneni a vrazd. Pro me spis hnus nez *hrůůza*. Druha pulka (kdyz uz asi mame Kelnera nenavidet) se pak prepne do kyble nudy. zcela nelogicke dejove zvraty (vidime jak Kelner udela doznani - zajimave, ze zalobci?, ale pak si dal s resi svuj pribeh se svym, ted uz zbytecnym, pravnikem ? + odkazy na nejakou Evu a rodice? wtf...) No byl jsem rad, ze to skoncilo... Za vse myslim hovori to, ze po vylezu z kina, jsme jako prvni komentovali 30s teaser na T4 a ze ta pani v Unborn vypada skoro jako Megan :) Pro me jenom zase dalsi utvrzeni v tom, ze cesky filmy proste ne...
FILM:)
0 0
reagovat
Barbosa: No já ti nevím... pořád vím jenom to, že v CC jsem to viděl skoro ve 4:3, přičemž ten trailer je širokoúhlý... kde je chyba??
Je mi jedno, jestli tam někdo místo 1,85:1 píše 1:1,85 (Samozřejmě, pokud je plátno "na stojáka", tak v pohodě :) ale nevím, co jsi chtěl tím nascenovaným papírem říct... že ten film je v 1,85:1 a vy jste ho záhadným způsobem promítali ve 4:3? Nebo že přestože tam bylo, že ten film je v 1,85:1 tak jste dostali nějakou 4:3 verzi... pro oba případy - WTH?
127715
Barbosa: No já ti nevím... pořád vím jenom to, že v CC jsem to viděl skoro ve 4:3, přičemž ten trailer je širokoúhlý... kde je chyba?? Je mi jedno, jestli tam někdo místo 1,85:1 píše 1:1,85 (Samozřejmě, pokud je plátno "na stojáka", tak v pohodě :) ale nevím, co jsi chtěl tím nascenovaným papírem říct... že ten film je v 1,85:1 a vy jste ho záhadným způsobem promítali ve 4:3? Nebo že přestože tam bylo, že ten film je v 1,85:1 tak jste dostali nějakou 4:3 verzi... pro oba případy - WTH?
0 0
reagovat
To se celou dobu snažím říct?),jen bylo nutné mé zprávy dešifrovat:D,Silence asi dostane medaili;),dík,
127707
To se celou dobu snažím říct*?)*,jen bylo nutné mé zprávy dešifrovat*:D*,Silence asi dostane medaili*;)*,dík,
0 0
reagovat
1:1,85? Tak to to pak už asi začínám chápat...
Ale když už... tak... pokud by ten film byl v 1,85:1 tak by chtě nechtě musel být od kraje ke kraji (vertikálně) na jakémkoliv plátně v poměru 1,85:1 a nižším... tzn třeba na plátně 4:3, jehož podobnou obdobu v CC asi taky máte, jak jsi psal dříve... Ten obraz byl ale zarovnán ke kraji horizontálně a po stranách byly velmi široké pruhy bez obrazu... to znamená, že na plátně 1,85:1 to cca odpovídalo obrazu v poměru 4:3.... (Na plátně 4:3 by to pak zabralo celou plochu plátna... užší plátna než 1,85:1 určitě nemáte...) ať je na tom papíru napsáno cokoliv....
127711
1:1,85? Tak to to pak už asi začínám chápat... Ale když už... tak... pokud by ten film byl v [b]1,85:1[/b] tak by chtě nechtě musel být od kraje ke kraji (vertikálně) na jakémkoliv plátně v poměru 1,85:1 a nižším... tzn třeba na plátně 4:3, jehož podobnou obdobu v CC asi taky máte, jak jsi psal dříve... Ten obraz byl ale zarovnán ke kraji horizontálně a po stranách byly velmi široké pruhy bez obrazu... to znamená, že na plátně 1,85:1 to cca odpovídalo obrazu v poměru 4:3.... (Na plátně 4:3 by to pak zabralo celou plochu plátna... užší plátna než 1,85:1 určitě nemáte...) ať je na tom papíru napsáno cokoliv....
0 0
reagovat
To číslo formatu je tam trochu rozpité,ale je tam 1:1,85.
127704
To číslo formatu je tam trochu rozpité,ale je tam 1:1,85.
0 0
reagovat
127703
http://barbosa49.rajce.idnes.cz/Kopie_-_Obrazky/
0 0
reagovat
Já taky nevím, co to bylo za mutanta... :D
127702
Já taky nevím, co to bylo za mutanta... *:D*
0 0
reagovat
Silence: Jenže Luc neviděl přesně 4:3...
127701
Silence: Jenže Luc neviděl přesně 4:3...
0 0
reagovat
Chlupis: To jo, ale nevysvětluje to, proč Luc viděl v Budějovickym CineStaru Normal v podobně divném poměru...
127700
Chlupis: To jo, ale nevysvětluje to, proč Luc viděl v Budějovickym CineStaru Normal v podobně divném poměru...
0 0
reagovat
Silence: Zatím se všechno, co jsi napsal, jeví jako nejpravděpodobnější možnost. :+
127699
Silence: Zatím se všechno, co jsi napsal, jeví jako nejpravděpodobnější možnost. *:+*
0 0
reagovat
Plátna v kinech, kromě CC, kde v tom mají guláš, jsou normálně v 1,85:1 a pomocí maskování se plátno přizpůsobuje poměru obrazu (Přičemž dnešní filmy mají většinou poměr právě 1,85 a vyšší). V CC (Nehledě na tom v jakém kině/městě, všude je to stejné) to na plátno šoupnou tak, jak to je a pokud je to v menším poměru, než plátno, tak samozřejmě obraz není od kraje ke kraji (ale odshora dolů) a pak se nehezky - díky absenci maskování - okraje obrazu rozpívají... stejně jako u Normalu, takže bych i věřil, že ten obraz byl něco mezi 1:85 a 4:3...
A jelikož trailer byl i s letterboxem (pruhy nahoře a dole) v 16:9 a samotný obraz byl ještě v o něco větším poměru, tak je to DIVNÝ!!!!
127697
Plátna v kinech, kromě CC, kde v tom mají guláš, jsou normálně v 1,85:1 a pomocí maskování se plátno přizpůsobuje poměru obrazu (Přičemž dnešní filmy mají většinou poměr právě 1,85 a vyšší). V CC (Nehledě na tom v jakém kině/městě, všude je to stejné) to na plátno šoupnou tak, jak to je a pokud je to v menším poměru, než plátno, tak samozřejmě obraz není od kraje ke kraji (ale odshora dolů) a pak se nehezky - díky absenci maskování - okraje obrazu rozpívají... stejně jako u Normalu, takže bych i věřil, že ten obraz byl něco mezi 1:85 a 4:3... A jelikož trailer byl i s letterboxem (pruhy nahoře a dole) v 16:9 a samotný obraz byl ještě v o něco větším poměru, tak je to DIVNÝ!!!!
0 0
reagovat
Barbosa: Heled, omlouvám se, ale za a) už bych šel rád spát a za b) se mi tady nechce takhle brutálně spamovat :D Takže to můžeme dořešit přes mail - odepíšu během zítřka. - chlupis@seznam.cz
127696
Barbosa: Heled, omlouvám se, ale za a) už bych šel rád spát a za b) se mi tady nechce takhle brutálně spamovat *:D* Takže to můžeme dořešit přes mail - odepíšu během zítřka. - chlupis@seznam.cz
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se