Hollywood se zatím ještě usmívá, ostatně producenti to mají v popisu práce a navíc mají dost starostí s projekty, které jsou těsně před dokončením a potřebují zpropagovat, šéfové televizních stanic už ale propadají beznaději. Jeden seriál za druhým předčasně pečetí sezóny a práce stojí. Za běžných okolností se už v dubnu začalo pracovat na nových pilotech, ale teď budou stanice rády, když zvládnou navázat na rozjeté seriály a udobřit si fanoušky.

CBS (How I Met Your Mother, CSI, Jericho) už trpělivost došla a zahájila útok na hollywoodská studia. Po čem jde? Po trezorech! V těch se totiž ukrývají hotové, neadaptované scénáře, které producentům příliš nevoní. Jenže teď by se moc hodily a producenti z televize je mohou i bez asistence scenáristů předělat na televizní piloty a získat tak alespoň trochu náskoku. Béčkové nápady do béčkových seriálů? Myšlenka není zas tak nová, Michael Crichton kdysi ztratil trpělivost s Hollywoodem a prodal svůj léta odmítaný scénář o starostlivých doktorech jedné televizní stanici. Co z toho vzniklo? Pohotovost.

Aktuální situace je však o dost krkolomnější, protože o tom co vystřihnout a co ponechat z původního scénáře budou rozhodovat samotní producenti. V televizi je dneska možné všechno. Další hollywoodské projekty přitom narážejí na brzdu v podobě příliš hrubých scénářů. Castlevania se díky tomu ani nezačala natáčet, stejně tak se zastavily přípravné práce na Ironbow, historickém fláku od Kevina Reynoldse (Robin Hood: Král zbojníků, Hrabě Monte Christo), o kterém pravděpodobně slyšíte poprvé v životě. Doufejme, že nikoliv naposled.