Ale tentokrát za to zřejmě nemůže její prkenný herecký výraz. V remaku slavného asijského shockeru The Eye si zahrála dívku, která po transplantaci očí začne vidět mrtvé lidi. A ke všemu ji to nezbaví toho věčně vykuleného výrazu. Původní verze šokovala originální zápletkou, slušnými triky a vskutku povedenými lekačkami. Remake v tomhle bude mít co dohánět a zjevně mu nijak nepomohlo, že ho dirigovala dvojka francouzských režisérů. David Moreau a Xavier Palud nešetřili v tiskovkách nadšením, ale teď jim sklaplo, když Lionsgate po prvních testovacích projekcích nařídil dvoutýdenní přetáčky se zbrusu novým režisérem.

Podobná taktika je v poslední době čím dál tím častější. Nemusíme chodit příliš daleko - Prokletí domu slunečnic bylo bratrům Pangovým (autorům původního The Eye) vyrváno z ruky a přetočeno nějakým druhořadým Mexičanem, Invazi zas místo Olivera Hirschbiegela dokončil režisér V jako Vendeta, James McTeigue. Teď přichází na scénu Patrick Lussier, ale je to opravdu z bláta do louže, protože po průměrném Draculovi 2000 už se Lussierovi nikdy nepovedlo natočit nic alespoň trochu stravitelného. Hlas smrti 2: Světlo je podle recenzí pěkná konina a Oko velmi pravděpodobně tenhle rutinér z Kanady zachránit nezvládne. Bude to mít dopad na budoucí působení evropských režisérů v Hollywoodu? Tahle levná pracovní síla nějak revoltuje a odmítá točit filmy podle zaběhnutých měřítek. Docela by mě zajímala původní Invaze podle Hirschbiegela (Pád Třetí Říše), protože McTeigueovy přetáčky (alespoň podle kolegy Civala) film rozsekaly na padrť a definitivně ho odkázaly do hlubin šedivého průměru. Info o podobných rekonstrukcích ostatně vždycky naznačuje průšvih, protože žádný producent nezahodí rozdělanou práci, a nové scény se tak většinou lepí na původní torzo, což už z principu nemůže dopadnout dobře. Vypadá to, že poloslepé Jessice byste se měli v příštím roce vyhnout velkým obloukem. V amerických kinech bude strašit už v únoru. Brrr...